.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران شبکه‌های ارتباطی در مازندران ادامه دارد
اختلال گسترده تلفن همراه در روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری
مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند و در شبکه تلفن همراه با قطعی و اختلال گسترده مواجه هستند.
اختلال گسترده تلفن همراه در روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، پس از گذشت 6 روز از وقوع سیل در استان مازندران اختلالات تلفن همراه همچنان در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری وجود دارد.

مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند.

به گفته منابع محلی قطعی و اختلالات تلفن همراه به‌صورت گسترده در روستاهای بخش چهاردانگه و دودانگه ساری وجود دارد که این مسئله موجب گلایه اهالی روستاهای دودانگه، چهاردانگه و شهرهای کیاسر و فریم شده است.

تلفن ثابت روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری از روز گذشته وصل شده است اما قطعی و اختلالات گسترده کمامان در تلفن همراه مشترکین وجود دارد.

بسیاری از مسافران نوروزی در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری حضور دارند که به‌علت قطعی گسترده تلفن همراه از خانواده‌های خود اطلاعی ندارند و اگر حادثه‌ای در محورهای دودانگه و چهاردانگه صورت گیرد امکان برقراری تماس با نیروهای امدادی، پلیس، هلال احمر و اورژانس وجود ندارد.1058/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.293 seconds.