.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از ۵ فروردین
قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش از پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مدیران سازمان برنامه و خزانه برای پرداخت بخشی از معوقات فرهنگیان از ۵ فروردین به حساب آنها خبر داد.
واریز بخشی از معوقات فرهنگیان از ۵ فروردین

به گزارش شمال نیوز، در حالیکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته آموزش و پرورش نتوانست تا پایان اسفندماه معوقات فرهنگیان را به صورت کامل پرداخت کند، امروز امیرعلی نعمت‌الهی قائم‌مقام وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: با مذاکره‌ای که با الهیار معاون وزیر آموزش و پرورش داشتم، ضمن پوزش از تأخیر، همچنان که قبلاً قول داده شده بود در آخرین ساعات سال ۹۷ با پیگیری مسئولان وزارتخانه و مساعدت مدیران سازمان برنامه و خزانه، بخشی از معوقات فرهنگیان تأمین شد که از ۵ فروردین به حساب آنها واریز می‌شود.

وی در ادامه نوشت: بخشی از معوقات خرید خدمات، حق‌التدریس، کمک هزینه مدارس مناطق محروم و شبانه‌روزی‌ها از جمله این مطالبات است.

همچنین علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش امروز در گفت‌وگویی با شبکه خبر اظهار کرد: سال مالی ۹۷ را در حالی به پایان رساندیم که بخشی از مطالبات سال ۹۶ شامل مطالبات نیروهای حق‌التدریس شاغل، نیروهای خرید خدمات و حق‌الزحمه امتحانات به عنوان آیتم‌های اصلی مطالبات پرسنلی پرداخت نشده است. خوشبختانه توانستیم بخش اصلی اعتبارات این موارد را کسب کنیم و این پول به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز شده است.

وی ادامه داد: از مبلغ ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار، ۴۶۰ میلیارد ریال وارد حساب‌های آموزش و پرورش شده است، اما به دلیل تعطیلی سیستم‌های ساتنا و پایا نتوانستیم آن را به استان‌ها ابلاغ کنیم.

الهیار ترکمن درباره زمان دقیق واریز مطالبات فوق به حساب پرسنل آموزش و پرورش گفت: از ۴ فروردین ۹۸ مبالغ به استان‌ها ابلاغ می‌شود و تا ۵ فروردین به حساب همکاران واریز خواهد شد.1058/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرهنگی 2 فروردين 1398
وقتی وزیر ودولت بی تدبیرداشته باشیم وضع بهتر ازاین نمیشود 6ماه کارکردیم ویک ریال پرداخت نکردند..اگر راست میگویند خودشان هم 6ماه حقوق نگیرند اونوقت حرفشان خریدارداردوگرنه دروغ وحقه وکلک .یه زوز برملا میشود ورسوایی برا دولت مردان میماند
فرهنگی 2 فروردين 1398
واقعا برا شما متاسفم که پیام ام را حذف کردید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.566 seconds.