.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا
کشتی‌گیر گیلانی به نشان برنز قاره کهن دست‌یافت
کشتی‌گیر گیلانی تیم ملی کشتی زیر 23 سال کشورمان در روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا به نشان برنز دست‌یافت.
کشتی‌گیر گیلانی به نشان برنز قاره کهن دست‌یافت

به گزارش شمال نیوز، روز نخست مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا به میزبانی اولانباتار قزاقستان در دو وزن منفی 61 کیلوگرم و منفی 92 کیلوگرم برگزارشده و محمد نامجومطلق از گیلان و ارشک احدی از کرمانشاه دو کشتی‌گیر تیم ملی کشورمان بر روی تشک رفتند.

محمد نامجومطلق در وزن منفی 61 کیلوگرم در گروه دوم مسابقات در نخستین دیدار به مصاف مکان اورازوف از ترکمنستان رفته و به برتری 12 بر یک دست‌یافت، وی در دومین دیدار مقابل اصیل آلتاکین از قزاقستان تن به شکست سه بر یک داد.

کشتی‌گیر گیلانی تیم ملی کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان رفته و تن به شکست شش بر یک داد، نامجومطلق در دیدار رده‌بندی با برتری سه بر صفر مقابل اصیل آلتاکین به مدال برنز وزن منفی 61 کیلوگرم دست‌یافت، در این وزن هفت کشتی‌گیر با یکدیگر رقابت کردند.

ارشک محبی دیگر کشتی‌گیر تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در وزن منفی 92 کیلوگرم در نخستین گام به مصاف آدلت کالتایف از قزاقستان رفته و به برتری شش بر صفر دست‌یافت، وی در دومین دیدار مقابل ویکی از هند به برتری پنج بر صفر دست‌یافت و امیدهایش برای کسب مدال طلا پررنگ‌تر شد.

محبی در دور سوم به مصاف آزات گاجیف از ترکمنستان رفت و در یک کشتی برتر با نتیجه هشت بر دو مقابل رقیب ترکمنی به برتری دست‌یافت، وی برای کسب نشان طلا به مصاف تسوتگرل مونخباتار از مغولستان می‌رود.

 رقابت‌های اوزان 57، 67، 74 و 125 کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین‌ماه) برگزار می‌شود.1058/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.