.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:
اقامت بیش از 2میلیون مسافر از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا صبح امروز
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری میزان مسافرین مقیم نوروزی از روز 27اسفندماه سال گذشته تا ساعت 8 صبح امروز 2میلیون و 370هزار و 560نفر عنوان کرد و گفت:در حال حاضر 80درصد واحدهای اقامتی استان اشغال شده است.
اقامت بیش از 2میلیون مسافر از ابتدای اجرای  طرح نوروزی تا صبح امروز

به گزارش شمال نیوز،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر نوروزی، گفت:میزان مسافرین مقیم نوروزی از روز 27اسفندماه سال گذشته تا ساعت 8 صبح امروز 2میلیون و 370هزار و 560نفر است که در حال حاضر مازندران رتبه نخست را دارد.

سیف الله فرزانه با بیان اینکه به دلیل شرایط جوی از میزان چادرخوابی در سطح استان کاهش یافته است،افزود:در حال حاضر بیش از 80درصد واحدهای اقامتی استان اشغال شده است.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعداد 1هزار و 692مورد بازدید از اماکن رفاهی و اقامتی داشتند، گفت:تعداد 25مورد اخطار به تأسیسات گردشگری داده شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه 7نفر خارجی به شهرساری وارد شدند،افزود:این افراد به بازدید از نقاط دیدنی و موزه کلبادی پرداختند.
فرزانه با اشاره به اینکه برنامه کارگاه گردی برای نخستین بار از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای معرفی و شناخت مسافران نسبت به ظرفیت های بومی و ستنی استان اجرا می شود، اضافه کرد:از ابتدای اجرای طرح تاکنون 25مورد کارگاه گردی از سوی مسافرین صورت گرفت.
وی با بیان اینکه از فردا 22نمایشگاه صنایع دستی در سطح استان افتتاح می شود، گفت:از این تعداد 5نمایشگاه صنایع دستی به صورت ملی در شهرستان های رامسر،نوشهر، چالوس،نور و ساری، 3نمایشگاه منطقه‌ای و 14 نمایشگاه استانی برپا می شود.1058/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.21 seconds.