.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در محل ستاد خدمات سفر نوروزی:
خدمات رسانی به بیش از 1هزار نفرآسیب دیده در سیل روز گذشته
اکبری از امداد رسانی به بیش از 1هزار خانوار آسیب دیده در روز گذشته خبرداد.
خدمات رسانی به بیش از 1هزار نفرآسیب دیده در سیل روز گذشته

به گزارش شمال نیوز،مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت این نهاد از تاریخ 24 اسفندماه تحت عنوان کمیته امداد و نجات آغاز شد، گفت:این کمیته در دو قالب معاونت جوانان و معاونت امداد و نجات به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کند.

مجتبی اکبری با اشاره به بارش باران و بحران در شهرستان‌های مختلف استان، افزود:نیروهای امداد و نجات تا ساعت 10 دیشب در 12شهرستان  و 75منطقه آسیب دیده به1هزار و 512خانوار خدمات رسانی کردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه مجموع 77دستگاه ناوگان امدادی در قالب 87تیم تخصصی در روزهای بحران به خدمات‌دهی پرداختند،اضافه کرد:167 نفر از افراد آسیب دیده اسکان داده شدند و 415باب منزل از آب تخلیه شد.

وی با اشاره به اینکه 436خودرو در بحران روزهای گذشته امدادرسانی شدند،گفت:امکانات امنیتی و غذایی در اختیار این خودروها گذاشته شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران تعداد پایگاه‌های موقت و سیار امداد و نجات نوروزی را 22مورد مطرح و اضافه کرد:نیروهای امداد و نجات جاده ای هم به 5هزار و 211نفر خدمات رسانی کردند.

اکبری با بیان اینکه معاونت جوانان هم اجرای فعالیت‌های فرهنگی از جمله برپایی خیمه‌های نماز، اهدای بروشور و راهنمایی گردشگران نوروزی را برعهده دارد، افزود:نیروهای امدادگر در قالب پست‌های ایمنی سلامت جوانان جمعیت هلال احمر مازندران با 31پایگاه امداد و نجات ثابت و 15پایگاه سیار پاسخگوی نیازمندی های مسافرین نوروزی است.

به گزارش شمال نیوز،سامانه رسام از سوی جمعیت هلال احمر به عنوان راهنمای مسافران نوروزی معرفی شده است.1058/


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.914 seconds.