.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران اعلام کرد:
لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع بحران در مازندران/بسیج تمام قد پای کار بود
استاندار مازندران بیان کرد: در حال حاضر نیاز داریم که همه امکانات برای رفع مشکلات استان تجمیع شوند و شهرستان به شهرستان از امکانات بخش خصوصی برای رفع بحران استفاده کنیم.
لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع بحران در مازندران/بسیج تمام قد پای کار بود

به گزارش شمال نیوز ، احمد حسین‌زادگان امروز در جلسه مدیریت بحران استانداری اظهار کرد: بحث توسعه پایدار، سال‌ها مطرح شده ولی به آن کم‌توجهی می‌شود.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران اداره‌کل هواشناسی اشراف و دانش کامل دارد، تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها و اخطارها به فرمانداران و دستگاه‌ها اعلام شده اما واقعاً این‌گونه نیست که دستگاه‌ها کوتاهی کرده باشند، حجم بارندگی در سطح چندین شهرستان بوده؛ حجم سیل نکا چندین برابر وضعیت گذشته بود؛ سیل رودخانه تلار هم در چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات زیربنایی و اساسی باید در برنامه کاری قرار گیرد که نیاز به همکاری نمایندگان مجلس داریم، مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده و آقای نوبخت هم قول داده که این موضوع را پیگیری کند.

حسین‌زادگان با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده توسط سپاه و بسیج برای برون‌رفت از مشکلات گفت: از آنها به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم، بسیج به‌طور تمام‌قد در سیمرغ، میاندورود و ساری و هر جایی که بنده حضور پیدا کردم، پای کار بود.

استاندار مازندران اضافه کرد: در این زمینه نیاز به مدیریت اطلاعات داریم، نباید اجازه بدهیم که برخی از رسانه‌ها در این زمینه اطلاعات نادرست به مردم بدهند، انتظار داریم که نیروی انتظامی و ارشاد در این بخش حساسیت‌ها را پیگیری کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه در حال حاضر نیاز داریم که همه امکانات برای رفع مشکلات استان تجمیع شوند، شهرستان به شهرستان از امکانات بخش خصوصی باید برای رفع بحران استفاده کنیم.

حسین‌زادگان خواستار مدیریت بازسازی راه‌ها از مدیرکل راه و شهرسازی شد و اضافه کرد: به‌صورت ویژه مدیر این بخش باید پاسخگو بوده و زمینه رفع انسداد راه‌ها را باید فراهم کند.

وی با اعلام اینکه حجم آب زیادی در مزارع مردم است، گفت: مسیرهای انسداد آب باید فراهم شده و گزارش آن توسط آب منطقه‌ای اعلام شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه روستاهای کانون بحران توسط فرمانداران پیگیری شوند، گفت: از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع بحران باید استفاده شود، در این بخش نیاز به همکاری مدیرکل بازرسی استان داریم.

حسین‌زادگان بیان کرد: بنیاد مسکن بحث پرداخت تسهیلات را جدی بگیرد و مدیریت در توزیع تجهیزات و امکانات انجام شود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی و تداوم ناپایداری هوا بیان کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری بحران در دستور کار قرار گیرد./1058/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.482 seconds.