.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرستان سیمرغ از بحران سیلاب خارج شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به بسیج امکانات برای امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گفت: سیمرغ کانون وقوع سیلاب و امدادرسانی مازندران است.
شهرستان سیمرغ از بحران سیلاب خارج شد

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان سیمرغ اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته تیم‌های امداد و نجات این جمعیت موفق شدند به دو هزار و507 نفر از متاثرین سیلاب خدمات امدادی لازم را ارائه کنند.

وی افزود: اسکان اضطراری 167 نفر، تخلیه آب از 193 واحد مسکونی و رهاسازی 750 دستگاه خودرو از دیگر اقدامات انجام شده است.

اکبری گفت: در این عملیات 80 تیم مجهز امدادی متشکل از 700 نفر عوامل امدادی با بکارگیری انواع خودروهای امدادی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از امدادرسانی این جمعیت به 2500 نفر از آسیب دیدگان سیلاب در مناطق مختلف استان خبر داد و گفت: در پی هشدار هواشناسی و مدیریت بحران استان مبنی بر ورود سامانه پرقدرت بارشی و احتمال جاری شدن سیلاب در مناطق مختلف استان، به تمامی عوامل امدادی جمعیت هلال احمرآماده باش کامل اعلام و تدابیر لازم را جهت اجرای هرگونه عملیات امداد و نجات اتخاذ کردیم.

وی با اشاره به اینکه کانون مهم بحران سیلاب شهرستان سیمرغ بوده است، افزود: ضمن حضور میدانی در شهرستان سیمرغ، عملیات امداد و نجات را شدت بخشیدیم و خوشبختانه این شهرستان از موقعیت بحرانی خارج شده است./1058 تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.624 seconds.