.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسکان اهالی ۳ روستای سیمرغ در مساجد/ آب شهرستان قطع است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: اهالی سه روستای شهرستان سیمرغ به دلیل آبگرفتگی شدید معابر در مساجد اسکان داده شدند.
اسکان اهالی ۳ روستای سیمرغ در مساجد/ آب شهرستان قطع است

شمال نیوز: مهدی رازجویان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت سیلاب در استان مازندران با بیان اینکه در راههای مواصلاتی استان مشکل چندانی نداریم، گفت: تردد در محور کندوان و هراز برقرار است و در جاده سوادکوه در محدوده شیرگاه با ریزش سنگ مواجه بودیم که راهداران در حال پاکسازی مسیر هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین آبگرفتگی معابر را در شهر کیاکلا شهرستان سیمرغ مواجه بودیم، اظهار داشت: همچنین چند روستای حاشیه نیز دچار آبگرفتگی شدند و تردد در شهر کیاکلا به سختی برقرار است و به دلیل بالاآمدن سطح آب تردد با خودرو هم ممکن نیست.

رازجویان با اظهار اینکه برق ۸۰ درصد شهرستان وصل و برقرار است یادآور شد: کل برق شهرستان قطع بود و اکنون مشکل ۸۰ درصد مناطق حل شد و تلاش داریم تا ساعات آینده آب شرب شهرستان نیز وصل شود.

معاون هماهنگی امور استانداری مازندران با بیان اینکه از نظر گرمایش مشکلی نداریم و گاز در مناطق حادثه دیده از جمله کیلاکلا وصل است، افزود: برای تغذیه افراد حادثه دیده، اقلام غذایی در حال توزیع است.

وی گفت: برخی ازاهالی سه روستای شهرستان کیاکلا شامل تالارپشت، ملاکلا و برج خیل به دلیل آبگرفتگی شدید معابر در مساجد اسکان یافتند و ان‌شالله فردا با رفع مشکل روانه منازل می‌شوند.

رازجویان با اظهار اینکه آب رودخانه تجن کاهش یافته است، گفت: آب رودخانه تلار نیز در حال فروکش کردن است.

معاون هماهنگی امور استانداری مازندران از گیر کردن حدود ۱۵ نفر از مسافران در مسیر کیاسر در برف و کولاک خبر داد و گفت: تلاش برای امدادرسانی این به افراد آغاز شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.