.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون وزیر کشور خبر داد؛
اختصاص 20هزار میلیارد تومان برای مدیریت بحران کشور
نجار با اشاره به اینکه ۵ درصد بودجه کل کشور به مدیریت بحران اختصاص داده می‌شود، گفت: ۳ درصد این بودجه برای پیشگیری و ۲ درصد برای مقابله است که رقم کلی آن ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
اختصاص 20هزار میلیارد تومان برای مدیریت بحران کشور

شمال نیوز: ، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ایران یک کشور حادثه خیز است، اظهار کرد: ما در سال ۹۷ با آثار زلزله مهیب سال ۹۶ کرمانشاه مواجه بودیم و سیلاب در گیلان و گلستان تخریب زیادی را در پی داشت.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار واحد مسکونی در کرمانشاه و شهرستان‌های آن بازسازی و ترمیم شد، افزود: پس لرزه‌ها در کرمانشاه کار بازسازی شهر‌ها را به تاخیر انداخت.

نجار با اشاره به اینکه ساخت و ساز منازل از ۱.۲ طبقه به ۳.۹ طبقه افزایش پیدا کرد، گفت: این افزایش مقداری کار ساخت و ساز را سخت‌تر کرد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه لایحه دائمی شدن قانون مدیریت بحران در مجلس تصویب شد، تصریح کرد: پس از تصویب این‌لایحه ایراداتی هم از آن گرفته شد و این لایحه به شورای نگهبان ارجاع شد تا تصویب نهایی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه با داشتن قانون جامع بحران بهتر می‌توانیم عمل کنیم، اظهار کرد: در تلاشیم تا همزمان با وقوع حادثه ای در کشور روند باز سازی را انجام دهیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهار کرد: هر ساله قبل از آغاز نوروز دستور العمل جامعی را برای مدیریت بحران به استانداران و مدیریت بحران استان‌ها اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه ما دو بودجه در سازمان مدیریت بحران کشور داریم، گفت: یک بودجه مختص خود سازمان و مربوط به هزینه‌ها و تملک است و دیگری مربوط به حوادث می‌شود.

نجار با اشاره به اینکه ۵ درصد بودجه کل کشور به مدیریت بحران اختصاص داده می‌شود، گفت: ۳ درصد این بودجه برای پیشگیری و ۲ درصد برای مقابله است که رقم کلی آن ۲۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات در کرمانشاه ارائه شده است، خاطرنشان کرد: هر جایی که حادثه رخ دهد هزینه خواهیم کرد؛ اما اساس کار ما پیشگیری از بحران است تا مقابله با آن.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم برای مقابله با حوادث در سراسر کشور آموزش دیدند، گفت: آگاهی هر چه قدر بیشتر باشد، تلفات کمتر می‌شود.

نجار در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص فعالیت ارگان‌ها و سازمان‌های کشور در زمان وقوع حادثه، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و ظرفیت‌های اجرایی کشور در زمان وقوع بحران موظف به خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در مواقع بحران تمام دستگاه‌های لشکری و کشوری اعم از نیرو‌های مسلح، وزارت‌های مختلف، بخش خصوصی و ... همه باید برای نجات جان انسان‌ها وارد میدان کار مقابله با حوادث شوند./باشگاه خبرنگاران جوان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.048 seconds.