.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران خبرداد:
توقیف 13 هزار لیتر آبمیوه تاریخ گذشته
در بازدید یکی از شرکت های پخش مواد غذایی 13هزار لیتر انواع آبمیوه تاریخ گذشته توقیف شد.
توقیف 13 هزار لیتر آبمیوه تاریخ گذشته

به گزارش شمال نیوز، در بازدید بازرسان بهداشت محیط رشت از یکی از شرکت های پخش مواد غدایی، 13 هزار لیتر انواع آبمیوه تاریخ گذشته و غیر قابل عرضه به بازار توسط کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان کشف و با هماهنگی و اخذ دستور قضایی نسبت به پلمپ و توقیف محصولات اقدام و پرونده متخلف جهت بررسی به مراجع قضایی ارسال شد.
برنامه سلامت نوروزی با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس و نظارت بر سامانه های آبرسانی (معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ) از بیستم اسفندماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان گیلان به اجرا درآمد و تا بیستم فروردین ادامه دارد.

**اجرای طرح جمع آوری کیسه های پلاستیکی از نانوایی ها در رودسر
بر اساس گزارش دیگری؛ به همت شورای شهر های پنجگانه رودسر و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اجرای برنامه حذف کیسه های پلاستیکی در نانوایی ها انجام و در این برنامه توزیع کیسه های پارچه ای در نانوایی های شهرستان بصورت رایگان آغاز شد و تا کنون بیش از هزار کیسه پارچه ای در سطح نانوایی های شهرستان رودسر توزیع شده است.
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بیان داشت: تغییر شیوه زندگی مردم باعث افزایش بیماری های غیر واگیر و آلودگی های زیست محیطی شده است.
علی داودی با اشاره به این که آلودگی های زیست محیطی می تواند عامل ۱۰۳ نوع بیماری باشد، اظهار داشت: اجرای طرح حذف پلاستیک از نانوایی ها علاوه بر پیشگیری از ناراحتی های گوارشی و سرطان در جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی بسیار موثر است.

** اعزام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناطق عملیاتی جنوب
کاروان سفر زیارتی راهیان نور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان در قالب سه اتوبوس و 120 نفر دانشجو به سمت مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند/ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.