.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت ارگان‌های ارائه دهنده خدمات سفر در مازندران آغاز شد
فعالیت ارگان‌های ارائه دهنده خدمات سفر در مازندران با برگزاری رزمایش مشترک نوروزی سال ۹۸آغاز شد.
فعالیت ارگان‌های ارائه دهنده خدمات سفر در مازندران آغاز شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رزمایش مشترک طرح نوروزی سال ۹۸، صبح امروز با حضور یگان‌های انتظامی، حمل و نقل و نگهداری راه‌ها و هلال احمر و دیگر ارگان‌های مرتبط در مازندران آغاز شده است.

سردار محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در ابتدای این مراسم اظهار کرد: براساس آمار در نوروز هر خانواده بیش از یک سفر انجام می‌دهد، مازندران هم مقصد سفر است.

وی با اعلام اینکه بیشترین سفر ایام نوری در مازندران انجام می‌شود، تصریح کرد: ۷ درصد درآمد سرانه ناخالصی ملی در تصادفات هزینه می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش مرگ و میر در تصادفات استان، خاطر نشان کرد: در کل تصادفات یک درصد و در فوتی‌ها پنج درصد کاهش داشتیم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار نفر از نیروهای پلیس در این ایام همکاری می‌کنند، در شهرهای استان بیش از ۱۱۷ هزار واحد گشت پیش‌بینی شده است.


در ادامه احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، اظهار کرد: یکی از اقدامات مناسب پلیس مردم محور کردن برنامه‌های این ارگان است.

 

وی تصریح کرد: همه مردم ایران یکی از انتخاب‌های آنها در طول ایام عید مازندران است و این موضوع وظیفه ما را سنگین می‌کند.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: گردشگری انبوه یک مصیبت است ولی باید از این ظرفیت استفاده مناسب شود.

وی ادامه داد: حضور جمعیت میلیونی در استان یک فرصت برای انتقال فرهنگ و تمدن پیشینه استان و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذار در دستور کار قرار گیرد.

 

حسین‌زادگان با اشاره آمارهای منتشر شده تصادفات در کشور و استان، یادآور شد: باید یه دنبال مازندران بدون تصادف باشیم، همه تلاش ما برای جلوگیری و کاهش تصادفات در برنامه‌ کاری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تصادفات باید فرهنگ‌سازی مناسب انجام شود، این تجربه در کاهش غریق دریا عملیاتی شده و حتی استان مورد تشویق قرار گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.