.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ هتل‌ها و مراکز گردشگری در نوروز چقدر افزایش می یابد
به گفته تیموری رییس سازمان خدمات سفر با توجه به نرخ تور مقرر شد نرخ هتل‌ها و مراکز گردشگری در نوروز امسال افزایش نیابد.
نرخ هتل‌ها و مراکز گردشگری در نوروز چقدر افزایش می یابد

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبستان، «ولی تیموری» در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 98 گفت: ما هم در قالب 22 نهاد، سازمان و دستگاه اجرایی پس از ماه ها هماهنگی در ستاد خدمات سفر در رزمایش امروز حضور داریم تا به مردم جامعه بگوییم که سلامت و آرامش شما برای ما مهم است و همه ما تلاش می کنیم که روزهای خوب و خوشی در ایام نوروز وجود داشته باشد.

 

رییس سازمان خدمات سفر بیان کرد:سازمان میراث فرهنگی به عنوان دستگاهی که مهمترین بخش سفر و گردشگری در کشور را بر عهده دارد برنامه های خود را از ابتدای زمستان شروع کرده و نظارت ها را در قالب استانی و پایگاه های میراث فرهنگی و صنایع دستی انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه 22 نهاد و دستگاه اجرایی در طرح نوروزی ۹۸ مشارکت دارندتصریح کرد: هماهنگی های لازم را در بخش های خصوصی برای استفاده از میهمانان انجام دادیم و در نظارت عالی نیز همه این آمادگی ها وجود دارد.

 

وی افزود: بیش از 12 هزار مرکز اقامت گاه بوم گردی، خانه مسافر، هتل، هتل آپارتمان و دو هزار واحد پذیرایی با 11هزار نفر راهنمای گردشگری در ایران گردی آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی است تا انشاءالله خاطرات خوبی را از مراکز تفریحی و دینی کشورمان داشته باشند.

 

تیموری افزود: با توجه به اینکه هزینه های سفر خواسته یا ناخوسته به شکل قابل توجه ای افزایش یافته در یک اقدام اخلاقی از طرف خانواده بزرگ گردشگری این پیمان را بستیم که در نوروز 98 افزایش قیمتی نداشته باشیم تا همه مردم از مزایای اصلی بازدید بهره مند شوند و علاوه بر آن در بستر ستاد هماهنگی خدمات سفر و مصوبه هیئت وزیران،مسئولیت ستاد ملی به سازمان گردشگری واگذار شده است،بر همین اساس تلاش کردیم همه دستگاه های خدمات رسان نیز از اماکن تفریحی و گردشگری ما بهره مند شوند.

 

وی افزود: همه فرمانداران، دهیاران و شهرداران در مدیریت سفر استانی در یک نقاط در قالب مدیریت این آمادگی ها را در تک تک مناطق کشور ایجاد کردند که سفر خوبی را برای مردم تدارک ببینند، بنابراین همایش امروز بیانگر این است که سلامتی خانواده های ایرانی برای مان مهم است و ما به عنوان «نوروزبانان نوروز »تلاش خواهیم کرد که سفر خوبی را برای مردم داشته باشیم.

 

وی افزود: امروز برای ما ایمنی و امنیت امداد سفر بسیار مهم است، به همین دلیل هماهنگی های لازم را با تمام دستگاه های ذیربط انجام دادیم.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.346 seconds.