.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار در نشست خبری با رسانه های غرب مازندران مطرح کرد ؛
حسین زادگان : با نمایندگان استان برای تعیین سه لکه جغرافیایی منطقه آزاد توافق کردیم / معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد
شمال نیوز : استاندار مازندران درباره وضعیت و سهم نیروی انسانی در سبد مدیریتی استان گفت: معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد و ملاک انتخاب مدیران باید شایسته سالاری باشد و در جابجایی مدیران باید دست مدیران بالادست باز باشد و اعتقادی به تقسیم مدیریتی ندارم.....
حسین زادگان : با نمایندگان استان برای تعیین سه لکه جغرافیایی منطقه آزاد توافق کردیم / معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد

شمال نیوز: استاندار مازندران درباره ایجاد منطقه آزاد گفت: موافقت ضمنی درباره ایجاد منطقه آزاد شده و منتظر تصمیم آن در دولت و مجلس هستیم.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان در نشست با خبرنگاران استاندار مازندران در پاسخ به ایجاد منطقه آزاد و تشکیل جلسه مشترک با نمایندگان استان اظهار داشت: در نشست با نمایندگان به یک جمع بندی رسیدیم که مازندران را با سه لکه جغرافیایی شامل امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به عنوان منطقه آزاد درنظر گرفته شود و موافقت ضمنی منطقه آزاد گرفته شد و باید در کمیسیون‌های تخصصی، هیئت دولت و مجلس تصویب شود.

وی با اشاره به شمار زیاد جمعیت سیال و شناور در غرب استان اظهار داشت: زیرساخت‌های مورد نیاز در حوزه گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین زادگان با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته برای ایام نوروز افزود: جلسه ستاد تنظیم بازار و ستاد خدمات اجرایی سفرها نیز در استان برگزار شده است و برای تنظیم و متعادل نگه داشتن قیمت‌ها باید فرایند عرضه و تقاضا متعادل شود.

وی وجود انحراف در توزیع و قاچاق را از جمله عوامل بروز مشکلات در برخی اقلام دانست و گفت: در حال حاضر نهاده‌های دامی برای تولیدکنندگان تأمین می‌شود و اکنون ۶۰ درصد تولیدات مرغ استان به سایر مناطق تأمین می‌شود.

حسین زادگان با اشاره به نرخ ۱۱۵ هزار ریالی مرغ به ازای هر کیلوگرم گفت: میزان نیاز روزانه استان ۱۸۰ تا ۲۲۰ تن در روز است و در زمینه شکر نیز، تمهیدات لازم صورت گرفته است.

حسین زادگان، زباله سوز و کمپوست را از جمله روش‌ها برای رفع معضل برشمرد و گفت: بنا داریم زباله سوز و کمپوست موجود در شهرهای مختلف استان را تکمیل کنیم و اعتباری در این بخش درنظر گرفته شده است.

وی درپاسخ به حمایت از تیم فوتبال شهرستان‌ها با عنوان اینکه ما تیمداری نمی‌کنیم وعده حمایت برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز را داد.

استاندار مازندران درباره وضعیت و سهم نیروی انسانی در سبد مدیریتی استان گفت: معیاری برای انتخاب مدیران از مناطق مختلف وجود ندارد و ملاک انتخاب مدیران باید شایسته سالاری باشد و در جابجایی مدیران باید دست مدیران بالادست باز باشد و اعتقادی به تقسیم مدیریتی ندارم.

حسین زادگان با تاکید بر برون سپاری امور و تفویض اختیار به شهرستان‌ها یادآور شد: مدیران کل باید برخی اختیارات را به مدیران شهرستانی تفویض کنند.

حسین زادگان با اشاره به برنامه‌های ۱۰۰ روزه، این برنامه را یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران برشمرد و گفت: این برنامه شاخص کامل برای ارزیابی مدیران نخواهد بود و باید به موارد دیگری نیز توجه شود.

وی با اشاره به تقسیم مازندران به ۹ منطقه گفت: برای حل معضل زباله باید کمک کنیم و نگاه ما در این بخش باید توسعه‌ای باشد و نمی‌توانیم در تمام مناطق زباله سوز ایجاد کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.