.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام وضعیت جوی تا پایان سال ....
آغاز بارش‌های رگباری در استان مازندران از امشب
شمال نیوز : وضعیت جوی استان در روز شنبه ۲۵ اسفندماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.....
آغاز بارش‌های رگباری در استان مازندران از امشب

شمال نیوز:  معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندرانگفت: هوای استان امروز پنج‏شنبه ۲۳ اسفندماه صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر بتدریج ابری از شب همراه با رگبار پراکنده، وزش باد واحتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، اسدی با بیان اینکه آسمان مازندران روز جمعه ۲۴ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده در گردنه‌ها و مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و کاهش دما خواهد بود، گفت:این وضعیت جوی از اواخر روز جمعه بتدریج با کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود:وضعیت جوی استان در روز شنبه ۲۵ اسفندماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اسدی گفت:این وضعیت جوی در روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه نیز صاف تا نیمه ابری – از بعدازظهر بتدریج ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: آسمان مازندران روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: وضعیت جوی استان در روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده برف بتدریج با کاهش ناپایداری خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.