.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد تند روزنامه نگار مازنی از عملکرد نمایندگان استان ؛
اغلب موضع گیری نمایندگان مازندرانی در مجلس آماتوری و کوچه بازاری است
شمال نیوز : این روزنامه نگار گفت: لا اقل در دو مسئله مهم ایجاد منطقه آزاد و همچنین در موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان ، نمایندگان مازندرانی نشان دادند که چیزی در چنته ندارند .....

شمال نیوز: یک روزنامه نگار باسابقه مازندرانی گفت : اغلب موضع گیری های نمایندگان مازندرانی در مجلس با نگاه پوپولیستی  http://www.shomalnews.com/photo/151478301347182413.jpgو آماتوری است.

 

به گزارش شمال نیوز ، روزنامه نگار با سابقه مازندرانی با انتقاد از عملکرد نمایندگان مازندرانی در خانه ملت اظهار داشت : متاسفانه اغلب موضع گیری های نمایندگان مازندرانی در خانه ملت با نگاه پوپولیستی و آماتوری است که این وضعیت نشان دهنده عدم آشنایی و عدم اشراف آنان در ساختارهای سیاسی قدرت به ویژه ناتوانی در لابی گری و قدرت چانه زنی است.

 

کوروش غفاری چراتی گفت:وقتی نماینده ای در صحن علنی مجلس بصورت کوچه بازاری فریاد می زند و از حرکات و اقدامات خود تصویربرداری می کند و در فضای مجازی منتشر می کند حکایت از آن دارد که برد و نفوذ کلام این فرد در همین حد است و کسی در مجلس برای حرف و نظر او ارزشی قائل نشده است و البته او با این اقدامات سعی دارد به شهروندان حوزه انتخابیه خود بگوید که من از منافع شما دفاع کردم!

 

وی افزود: نماینده اگر به معنای واقعی نماینده باشد باید مواضع و منافع مورد نظر استان و حوزه انتخابیه خود را در فرایند تدوین قانون در کمسیونها پیگیری کند نه اینکه در صحن علنی مجلس که مرحله رای گیری و تصویب قانون است همانند افراد ناشی فریاد بزند و اظهار نظر کند و باعث خنده دیگران شود!

 

این روزنامه نگار گفت: لا اقل در دو مسئله مهم ایجاد منطقه آزاد و همچنین در موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان ، نمایندگان مازندرانی نشان دادند که چیزی در چنته ندارند .

 

غفاری چراتی گفت: نماینده ای که در دو دوره نمایندگی اش در مجلس نتوانسته با رایزنی و لابی گری برای آسفالت و بهسازی چندکیلومتر محور بین شهری حوزه انتخابیه خود- که علی رغم وظیفه قانونی خویش قولش را بارها به ساکنان منطقه داده است-گشایشی ایجاد کند و هرازگاهی با نامه نگاری های عامیانه با وزارتخانه های مختلف و سخنرانی های آتشین سعی در القای تاثیرگذاری و پیگیری در موضوع مزبور دارد حقیقتا مصداق چه توصیفی است؟

 

این روزنامه نگار گفت: مواضع اغلب نمایندگان مازندرانی مشتمل بر تکروی و رویکردهای آماتوری است در حالیکه برای رسیدن به نتیجه مطلوب در فرایند قانون گذاری لزوما عملکرد تیمی و لابی سیاسی منتج به نتیجه خواهدشد.

 

وی افزود: هم اکنون اکثر نمایندگان استان در مجلس با انباشت وعده های نامحقق مواجه هستند که در موسم انتخابات و اخذ رای به ساکنان حوزه انتخابیه خود داده اند و در طول سالهای گذشته هرگز نتوانسته اند در تحقق آن اقدامی مناسب را به انجام برسانند.

 

این فعال رسانه ای با اشاره به اهتمام شماری از نمایندگان به امورات جاری اداری استان و دخالت در عزل و نصب مدیران سطوح پایین در مقیاس شهرستانی گفت: این وضعیت نشان دهنده ناتوانی آنان در ارائه طرح و برنامه راهبردی در راستای منافع عمومی استان و مشغول شدن به روزمرگی است.

 

غفاری چراتی گفت:متاسفانه در چندسال اخیر آنچه مردم استان از مواضع نمایندگان استان به یاد دارند ناظر بر افتراق و اقدامات جزیره ای است که نشان دهنده عدم درک آنان از منافع کلان استان می باشد.

 

وی با اشاره به افزایش تحلیل سیاسی شهروندان از وضعیت عمومی جامعه و عملکرد نمایندگان کنونی در خانه ملت گفت: قطعا نمایندگان فعلی با توجه به عملکردشان در دوره کنونی مجلس، برای ماراتن اسفند 98 راهی بسیار دشوار در پیش دارند و اسامی اغلب نمایندگان حاضر در کانون گزینش مردم قرار نخواهد گرفت و اقبال عمومی با چهره های جدید و همچنین بانوان کارآمد خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابلی 22 اسفند 1397
ماجرای عزل و نصب رئیس آموزش و پرورش بابل را ببینید. سطح نمایندگان ما همین است و این یعنی فاجعه!
حسن پور از ساری 22 اسفند 1397
قابل توجه نمایدگان ساروی که هر کدام به اندازه تعداد آرای خود وعده های رنگارنگ به مردم دادند و رفتند و پشت سر خودشان را هم نگاه نکردند . دوباره با چه رویی می خواهید از مردم رای بگیرید؟!
یک دوست 22 اسفند 1397
فوق العاده زیبا و دلنشین. احسنت به شما .حق نمایندگان مازندران همین است.
ساروی 22 اسفند 1397
آقای دامادی که صدایت را کلفت میکنی. بفرما چه گلی به سر مردم ساری زدی؟ درچندسال گذشته فقط حرف زدی داداش. این رسمش نیست.مردم می فهمند.
حسین 22 اسفند 1397
ظاهرا آقای غفاری خوب بلده... اگه ممکنه خواهش کنیم اسفند 98 در خدمت شان باشیم.
محمد از جویبار 22 اسفند 1397
هر شب از تلویزیون نمایندهای سایر استانها را می بینیم که در مورد مسائل مختلف کشور اظهارنظر می کنند و یا با حضور مقامات ارشد کشور سرگرم افتتاح پروژه های مهم و اشتغال زا در استان خود هستند. همیشه برایم سوال است پس نمایندگان ما کجاهستند؟ چرا یکبار این حضرات اظهارنظر کارشناسی نمی کنند؟ نکنه فارسی صحبت کردن برایشان سخته؟!!!
نا شناس 22 اسفند 1397
نماینده فقط دکتر شجاعی.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 اسفند 1397
نماینده خانم بازای شهر
ساروی 22 اسفند 1397
در جواب اقای ناشناس
اول اینکه زندگی شخصی هرکسی به خودش مربوط میشه شما اول یه نگاه به خودت بنداز بعد اگه ایرادی نداشتی گناهی نکردی میتونی از بقیه ایراد بگیری دوم اینکه توانایی و غیرت دکتر شجاعی برکسی پوشیده نیست اقای عبوری رو همین شجاعی به ساری معرفی کرد
محمود 22 اسفند 1397
درود بر استاد غفاری من همیشه مطالب شما را با دقت بررسی و مطالعه می کنم مطالب شما بسیار ارزشمند و هوشمندانه است انشالله مردم با شناختی که از این دو نماینده پیدا کردند از این به بعد به فکر نماینده سالم ، صالح و موثر خواهند بود
کارمند شهرداری ساری 22 اسفند 1397
آقای یوسف نژاد که عضو هیئت رئیسه مجلس هم هستی . بفرمایید برای ساری چه کرده اید؟
آشنا 22 اسفند 1397
در ماجرای انتقال آب دریای خزر به سمنان بر همه ثابت شد که توان نمایندگی این آقایا چقدر است؟
تقریبا هیچ.
همکار 22 اسفند 1397
مطلب بسیار ارزنده ای بود. ممنوم بخاطر این نقد مفید ونافذ. احسن بر شرفت غفاری عزیز.
کارمند استانداری 22 اسفند 1397
نمایندگان مازندران بیشتراز آنکه در مجلس حضور داشته باشند در استانداری حاضر می شوند. خیلی جالبه.
مصطفی 22 اسفند 1397
گل ، گل ، گل
فرمایشا تان کاملا متین و واقعیت است
کاندیدای سابق 22 اسفند 1397
آقای خبرنگار محترم با سلام
شما خودتان در ستاد کدام نماینده عضو بودید و برایشان تبلیغ می کردید ؟؟!!!!!!!! لطفا به سایت و صفحات روزنامه خودتان در زمان انتخابات مجالس گذشته نگاه کنید که عکس و نام کدام کاندیدا سر تیتر بوده است ؟ هرچند که حرف حق گفته اید . همین چند روز پیش در اخبار از صحن مجلس نماینده ای بر نحوه تبلیغات پولی و شام و کارت هدیه و ... اعتراض داشت که منجر به مصوبه تخلفات انتخاباتی شد که چیز تازه ای نیست و از قبل نیز مصادیق جرم انتخاباتی وجود داشت . حالا از شما می پرسم که آیا شما می توانید نام کاندیدای مجلس هشتم و نهم از ساری که رتبه علمی جهانی و ملی داشت و اتفاقا کارشناس ارشد مجلس نیز بوده و از همه این تخلفات انتخاباتی دور بوده است را معرفی کنید ؟! چرا خود شما به سراغ ایشان نرفتید و مصاحبه ای رایگان بعنوان رسالت مطبوعاتی خودتان منتشر نکردید ؟ حالا علم بهتر است یا ثروت ؟!...........
زهرا حمیدی از ساری 21 اسفند 1397
در انتخابات سال آینده مجلس در ساری حتما یکی از منتخبین خانم دکتر زمانی خواهد بود.ایشان به عنوان بانوی توانمند و موفق می تواند نماینده خوبی برای 50درصد جمعیت زنان باشد. حق زنان ساروی است که نماینده ای از جنس خودشان داشته باشند. ایشان در بسیاری از زمینه ها هم از نظر دانش و هم از نظر تفکر سیستمی و درک منافع عمومی استان از بسیاری از نمایندگان مرد فعلی استان توانمندتر است
از کارکنان شهرداری ساری 21 اسفند 1397
نماینده های مازندران باید از مردم عذرخواهی کنند و دیگر کاندید نشوند.چون هیچ عملکرد قابل دفاعی ندارند.کدام پروژه با رایزنی این آقایان در مازندران راه اندازی شد؟ اینها حقیقتا خودشان از موانع توسعه استان هستند. ساری نماینده ای در قامت عبوری می خواهد. جوان،شجاع،کاربلد و مردمی.
سارویه 21 اسفند 1397
با فریاد زدن کاری از پیش نمی رود. نمایندگان حرفه ای و زیرک هرگز فریاد نمی زنند.نمایندگان مازندران هنوز نمی دانند آنهایی که فریاد نمی زنند کارشان را به بهترین روش پیش می برند. اگر قرار بر فریاد زدن بود در بازار روز ساری فریاد زن های خیلی خوبی هستند که صدایشان با بلندگو قابل مقایسه است. بفهم ممد بلندگو!
سید 21 اسفند 1397
این مطلب حرف دل مردم بود. از نویسنده عزیز بسیار ممنونم.همین طور از شمال نیوز،رسانه مردمی شمال ایران
قائمی 21 اسفند 1397
جای افراد خالص و دلسوزی چون دکتر عمادی پزشک بدون مرز قائمشهری در مجلس خالی است. انشاالله در انتخابات سال آینده شاهد حضور ایشان در مجلس باشیم. اقدامات بی منت ایشان در اقصی نقاط کشور و خارج از مرزهای ایران در آفریقا نشان دهنده صداقت ایشان است.قائمشهریها باید از این ظرفیت مهم بهتر استفاده کنند. هرچند ایشان سرمایه ملی است
نا شناس 21 اسفند 1397
مهربا بابا قشنگ بنویشتی ولی آدم زنده د نی یه
واقع بین 22 اسفند 1397
آفرین دقیقا" همینطوره اساسا" مدیران کل و مدیران و روسای بومی ادارات وسازمانها ضعیف ترین عملکرد ها را دارند چون ازدانش و تخصص وتجربه مفید بی بهره اند اینو بعنوان کارمندی که دریک اداره کل مازندران مشغول خدمت بودم بوضوح دیدم همچنین اغلب مصاحبه های مسئولین بومی مازندران در ارتباط با شغل و تخصصش تاسف بار است چرا بر اساس شان و منزلت شغلی انتخاب نشدند بلکه متاسفانه با رانت و پارتی بازی و معامله پایاپای با مقام مافوق بومی اش انتخاب گردیده و برای اثبات این ادعا هروقت هر جا مسئول غیر بومی در ادارات و سازمانهای استان حاکم شدند نتیجه مثبت و قابل قبولی از خودشان بجا گذاشتند بعنوان مثال اگر استاندار قبلی غیر بومی که الان خوشبحتانه وزیر شدند به برنامه ها و عملکردشان دقت کنید متو جه میشوید چقدرفرق است دربینش نگاه ونگرش و خدمت مسئولین بومی با غیر بومی
مخاطب همیشگی شمال نیوز 22 اسفند 1397
دستت را می بوسم کوروش جان.واقعا حال کردم از این مطلب زیبا.
سلامت باشی و همیشه برای مردم بنویسی.
جویبار شهر مظلوم 22 اسفند 1397
لطفا مطلبی نقادانه ای در خصوص عملکرد نماینده های جویبار بنویسید.
ما جویباری ها کاملا از عملکرد این دو نفر قائمشهری ناراضی هستیم.
علی نیکزاد 22 اسفند 1397
لطفا مزاحم خواب زمستانی نماینده های مازندران نشوید!
نا شناس 22 اسفند 1397
بسیار عالی
غلامی 22 اسفند 1397
از زحمات و تلاشهای سرکارخانم دکتر زمانی کیاسری در برنامه سلامت و پزشکی روستای ماکران بینهایت ممنونیم حدود ۱۰ _۱۲ متخصص و دندانپزشک و داروی رایگان برای مردم نیازمند ‌
خدا به شما وهمکاران علوم پزشکی سلامتی بدهد درود به شرف و غیرت شما
محمد صذرا 23 اسفند 1397
سلام .در تصویب کمیسیون بودجه انتقال اب دریای مازندران به سمنان 5نماینده مازندرانی بودند که روز تصویب بودجه 3 نفر نرفتند و غایب بودند .بعد از تصویب در مجاس دعوا راه انداختند و عکس و فیلم رو در فضای مجازی پخش کردند به خصوص نمایندگان ساری .تا مردم اگاهانه رای ندهند همین خواهد بود .
borzoo 22 اسفند 1397
شمال نیوز داری ضد ادیانی میشیاا..تاریخ رو داری تکرار میکنی..حتما به ایشون انتقال خواهم داد
مازندرانی 22 اسفند 1397
نماینده های مازندران فقط اهل خونمایی و بزرگ نشون دادن خودشونن وگرنه عمل و کار صفر
ناشناس 23 اسفند 1397
مطلب جالب و خواندنی بود. انشالله مورد توجه نمایندگان قرار بگیره. هر کاری دارای اصول حرفه ای خودش است. مردم دیگر به این رفتارهای غیرحرفه ای و عوامگرایانه اهمیتی نمی دهند.
نا شناس 23 اسفند 1397
اقای غفاری فقط در حد دو خط نوشتن است کاملا ازاو شناخت دارم.
اصغر 23 اسفند 1397
دم نمايندهاي آمل و نور و محمودآباد گرم كه چراغ خاموش ميرند چراغ خاموش مياند و مودبانه سر صندلي خودشان ميشينند
سیمین 23 اسفند 1397
باری کلا شعبون کدخدا باری کلا
کارشناس 23 اسفند 1397
تا زمانی که فضای باز سیاسی وجود ندارد و افراد. بله قربان گو. و چاپلوس. و غیر متخصص وارد. مجلس می شوند همین وضع برقرار است.
نبود وجود احزاب سیاسی واقعی موجب وضعیت کنونی کشور گردیده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.705 seconds.