.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش « رضوانی » در جمع خبرنگاران استان ؛
رشد ۱۲۰ درصدی سرمایه گذاری سال ۹۷ در بندر امیرآبد
شمال نیوز : مدیر بندر امیرآباد افزود: تخلیه و بارگیری سال ۹۲ حدود سه میلیون و ۵۲۰ هزار تن بود و امسال به سه میلیون و ۵۴۵ هزار تن در ۱۰ اسفندماه امسال رسیده است، همچنین تجهیزات و گمرک آماده به کار داریم و سیلو، انبار و مخازن آمادگی جذب کالا را داشته و امکانات به روز داریم.....
رشد ۱۲۰ درصدی سرمایه گذاری سال ۹۷ در بندر امیرآبد

شمال نیوز: مدیر بندرامیرآباد از رشد 19 درصدی آمار تخلیه و بارگیری در بندرامیرآباد در سال 97 به نسبت سال گذشته خبر داد .

به گزارش شمال نیوز ، سیاوش رضوانی  در نشست خبری با رسانه گفت : ۱۲۰ درصد در سرمایه گذاری سال ۹۷ رشد داشتیم و ۱۴۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش خصوصی در سال جاری در این بندر انجام شد.

وی بیان داشت: ۱۴۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در بخش سیلو و مخازن روغن و فرآوری چوب هم سرمایه گذاری شد که در دهه فجر و هفته دولت اجرایی شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد مجتمع فولادسازان امیرآباد گفت: اکنون شاهد کار و تلاش در این مجتمع هستیم و ۸۰ نفر از پرسنل دوباره فراخوان شده و بعد از یکسال و نیم، مشغول به کار شدند.

رضوانی، سرمایه گذاری اولیه این شرکت را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و همچنین با اشاره به رکود بندر امیرآباد در ورود کشتی یادآور شد: در یک ماه ۱۰۰ فروند کشتی وارد بندر شد که در گذشته به طور میانگین ۴۰ فروند بود.

مدیر بندر امیرآباد افزود: تخلیه و بارگیری سال ۹۲ حدود سه میلیون و ۵۲۰ هزار تن بود و امسال به سه میلیون و ۵۴۵ هزار تن در ۱۰ اسفندماه امسال رسیده است، همچنین تجهیزات و گمرک آماده به کار داریم و سیلو، انبار و مخازن آمادگی جذب کالا را داشته و امکانات به روز داریم.

وی اضافه کرد: میزان تخلیه و بارگیری یکساله تا روز گذشته حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار تن در واردات، صادرات و ترانزیت است وترناول واردات ما در بندر امیراباد مثبت ۲۵ درصد است و رشد ۲۵ درصدی داریم.

رضوانی با اشاره به فضای ۴۲۰ هزارتنی فضای سرپوشیده سیلو و انبار در بندر خاطر نشان کرد: به دلیل دارا بودن این ظرفیت‌ها، بندر امیرآباد پایلوت غلات است و در تعداد ورود کشتی روغن خوراکی هم بعد از غلات رتبه دوم را دارد و گازبوتان، گچ، سرامیک، کاشی صادرات ماست و تنوع کالای صادراتی فراوان است.

مدیر بندر در ادامه با اشاره به توسعه گردشگری در بندر تصریح کرد: ۲۵ هکتار برای گردشگری در بندر امیراباد اختصاص یافت و در دستور کار است و دو بار فراخوان دادیم؛ اما سرمایه گذار نداشتیم و تلاش داریم تا بندر با همکاری بخش خصوصی در این بخش ورود و گردشگری دریایی اجرایی شود.

رضوانی در خصوص چگونگی عملیات احرایی رورو ریلی هم گفت: در بخش روروریلی آنچه در تعهد ما بود جک‌ها، ۷ خط ریل و پس کرانه‌ها انجام شد؛ اما دانش اسکله و پل را نداشتیم و الان طراحی شده و امسال با رفع ایرادات، متناسب با طراحی کشتی‌های دریای خزر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مناقصه برگزار و پاکت باز شد و مشاور آذربایجانی هم آوردیم و با مشاوران اروپایی و لهستانی و بخش خصوصی رایزنی و اطلاعات کامل شد.

مدیر بندر امیرآباد اضافه کرد: چون در گذشته در بخش روروریلی، فرم کشتی‌های ورودی به بندر دیده نشده بود اکنون اطلاعات کامل شده است و اسناد در اختیار بخش خصوصی قرار داده می‌شود و اول خرداد برای اصلاح پل پیمانکار می‌گیریم و در مهر ماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رضوانی گفت: عملیات اجرایی روروریلی سال ۸۷ آغاز شد و تاکنون ۹۰ میلیارد تومان هزینه شد و اتمام پروژه روروریلی نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.