.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سازمان بازرسی می‌تواند در امورات شورا‌ها ورود کند

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با مصوبه امروز کمیسیون قضایی مجس سازمان بازرسی می‌تواند به مسائل مربوط به شورا‌های شهر و روستا نیز ورود پیدا کرده و بازرسی داشته باشد.

اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: در جلسه امروز طرح استفساریه شورای عالی استان‌ها در خصوص ورود یا عدم ورود سازمان بازرسی به امورات مربوط به شورا‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود : در این جلسه که با حضور مرتضی الویری رئیس شورای عالی استان‌ها برگزار شد، طرح شورای عالی استان‌ها در این باره مطرح شد و نظر شورا در این طرح استفساریه بر این بود که سازمان بازرسی نمی‌تواند در امور مربوط به امور شورای شهر و روستا ورود پیدا کند و جواب اسفساریه در طرح خیر بود که این مسئله با مخالفت اعضای کمیسیون مواجه شد و در نتیجه سازمان بازرسی می‌تواند در امورات مربوط به شورا‌های شهر و روستا ورود پیدا کند.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه طرح اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد تا کارگروه تخصصی با حضور رئیس کمیسیون نشست دیگری را به منظور بررسی بیشتر این طرح برگزار کند و طرح مذکور پس از انجام بررسی‌های بیشتر مجدد به صحن کمیسیون ارائه شود.

ملکشاهی در پایان خاطرنشان کرد: طبق دعوت به عمل آمده، از اعضای کمیسیون قضایی برای حضور در جلسه تودیع و معارفه رئیس قوه قضائیه و همزمانی این جلسه با نشست علنی فردای مجلس هماهنگی‌های لازم برای حضور اعضای کمیسیون قضایی در جلسه تودیع و معارفه رئیس دستگاه قضا با هیأت رئیسه به عمل آمده و اعضای کمیسیون در جلسه تودیع و معارف رئیس قوه قضائیه حضور خواهند داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.151 seconds.