.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله طبرسی: آمریکا با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد
شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند.
آیت الله طبرسی: آمریکا با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملت ایران را به زانو درآورد

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری اظهار کرد: اعتقاد راسخ به خدا و سایر مقدسات موجب شده تا هموطنانمان به رغم ظلم و ستم هر روزه آمریکا و همپیمانانش همواره از ارزش‌های دینی پیروی کرده و تحت تاثیر یاوه‌گویی‌های بیگانگان قرار نگیرند.

 

وی افزود: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: آنانی که با اعتقاد به برقراری رابطه با آمریکا شایعه قحطی سر می‌دهند بدانند که نمی‌توان ملتی را که پیرو قرآن و فرهنگی عاشورایی است به میز مذاکره کشاند و دستاوردهای چهل ساله‌شان را نادیده گرفت.

 

این مسؤول افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی شعار "ما می‌توانیم" را سر داده و برای چله دوم انقلاب همچنان رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را استمرار می بخشیم.

 

طبرسی به ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان تاکید و خاطرنشان کرد: با وجود بیش از 50 کشور اسلامی می‌توانیم با همدلی آمریکا و نظام صهیونیستی را به زانو در آوریم.

 

وی از برخی از سران کشورهای اسلامی بشدت انتقاد و تصریح کرد: آنانی که عنوان "خادم الحرمین" را به خود داده‌اند با دوستی با آمریکا و سایر دشمنان اسلام، در واقع "خائن الحرمین" هستند.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: با وجود این خیانت‌کاران امروزه ایران اسلامی نماد مبارزه با استکبار جهانی و امید مظلومان جهان شده است.

 

طبرسی از گرانی نیز به عنوان یکی از مشکلات بزرگ کشور نام برد و از عموم بازاریان خواست تا با سود کمتر موجبات خرید ارزاق عمومی را برای شهروندان فراهم کنند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.