.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی: برخوردم با ترابی پنالتی نبود
شمال نیوز: محمدامین رضایی دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی گفت:‌ در صحنه‌ای که با مهدی ترابی برخورد داشتم پنالتی اتفاق نیفتاد.
رضایی: برخوردم با ترابی پنالتی نبود

به گزارش شمال نیوز، محمدامین رضایی در مورد تساوی پرسپولیس و نساجی گفت: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و بچه‌ها تلاش زیادی کردند. از هواداران هم تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و در این هوا چندین ساعت ایستاده به تشویق تیم پرداختند.

وی در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش رضایت داشت، گفت: خودم که نمی‌توانم در این مورد نظر بدهم امیدوارم مربیان و هواداران راضی باشند.

دروازه‌بان نساجی در مورد اینکه آیا نتیجه عادلانه بود، عنوان کرد: نتیجه خوب بود در دقایقی از بازی پرسپولیس و در دقایقی از مسابقه ما تیم بهتر زمین بودیم. دو تیم عملکرد جذابی داشتند و هواداران از بازی لذت بردند.

رضایی در رابطه با صحنه‌ای که با مهدی ترابی برخورد کرد و اینکه آیا پنالتی اتفاق افتاد، گفت: در آن صحنه هم من و هم ترابیتعادل‌مان را از دست دادیم و با شدت به یکدیگر برخورد کردیم که این باعث آسیب‌دیدگی ما شد.

وی در مورد اینکه آیا پنالتی رخ داد، گفت: خیر به هیچ عنوان پنالتی نبود. من نمی‌خواستم جلوی آن را بگیریم و هر دو سرعت‌مان بالا بود و تعادل‌مان از دست رفت.

رضایی در مورد اینکه آیا با حامد لک رقابت دارد، عنوان کرد: بله، رقابت هست اما این مسئله رد رفاقت است، حامد لک و نیما میرزازاد هر دو هم تیمی ما هستند و باعث افتخارم است که کنار آنها کار می‌کنیم ما همکاری خوبی داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.