.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش حقوق 20 درصد یا 400 هزار تومان ؟
خبرهای خوب نوبخت درباره یارانه و حقوق کارمندان دولت
شمال نیوز : رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آنچه که دولت و مجلس بر آن توافق دارند، ۳۲ هزار میلیارد تومان به حقوق کارکنان اضافه شود گفت: اینکه این مبلغ چگونه بین حدود ۵ میلیون نفر توزیع شود یعنی به همه ۲۰ درصد بدهیم یا طبق مصوبه مجلس در دو مرحله واریز شود یعنی ۴۰۰ هزار تومان به هر کارمند بدهیم که.....
خبرهای خوب نوبخت درباره یارانه و حقوق کارمندان دولت

شمال نیوز: نوبخت از پرداخت یارانه‌ها از دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: حقوق اسفند کارکنان دولت نیز زودتر پرداخت می‌شود.

به گزارش شمال نیوز ، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه  گفت: آنچه که در این ماه می‌توانیم انجام دهیم افتخار پرداخت یارانه برای ۷۸ تا ۷۹ میلیون نفر است و مصمم به انجام این کار در روز دوشنبه هستیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: پرداخت حقوق کارکنان دولت نیز این ماه زودتر از ماه‌های دیگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تکمیل رسیدگی به لایحه بودجه در سال آینده خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود و مسائلی که در توزیع برخی کالا‌ها وجود دارد حل و برطرف شود اضافه کرد: تلاش می‌شود، آنچه به صورت رسمی جزو تعهدات دولت است با هر بخش از درآمد‌های ارزی حداقل ۱۴ میلیارد دلار را برای کالا‌های اساسی مردم از جمله نهاده‌ها و دارو تخصیص دهیم.

محمد باقر نوبخت با اشاره به اینکه به همه کسانی که می‌خواستند این کالا‌ها را عرضه کنند و به همه ۲۵ قلم کالای اساسی در همان حد ۴ هزار و ۲۰۰ تومان ارز پرداخت شد، گفت: البته بخشی از این‌ها وارد نشد و بخشی که وارد شد به لحاظ تفاوت قیمتی که داشت با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی محاسبه نشد و از همین رو ما باید تجدید نظر کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه آنچه که دولت و مجلس بر آن توافق دارند، ۳۲ هزار میلیارد تومان به حقوق کارکنان اضافه شود گفت: اینکه این مبلغ چگونه بین حدود ۵ میلیون نفر توزیع شود یعنی به همه ۲۰ درصد بدهیم یا طبق مصوبه مجلس در دو مرحله واریز شود یعنی ۴۰۰ هزار تومان به هر کارمند بدهیم که در آن صورت ۲۴ هزار میلیارد تومان خواهد شد و ۸ هزار میلیارد تومان باقی خواهد ماند که این هم اختلاف در پرداخت است.

نوبخت ضمن قدردانی از مجلس شورای اسلامی در همکاری با دولت در حوزه‌های مختلف افزود: متاسفانه این پیشنهاد در کمیسیون مطرح نشد و شاید اگر با جزئیات مطرح می‌شد مثل همین ۱۴ میلیارد دلار یا یارانه اگر این هم مطرح می‌شد، بهتر بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه امروز به هیچ وجه مصلحت نیست که دو صدایی بین دولت و مجلس باشد، اضافه کرد: خود این ۲۰ درصد هم رقم قابل توجهی نیست و با توجه به سختی کارکنان دولت قابل توجه نیست و زیبنده نیست که همین مبلغ بین مجلس و دولت اختلاف‌افکنی کند.

وی گفت: ۳۳ هزار میلیارد تومان برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است و برای سال آینده این بودجه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان افزایش و به ۴۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

نوبخت با اشاره به اینکه امروز در کشور ۹۳۴ هزار میلیارد تومان یارانه پنهان در حال پرداخت است، گفت: همچنین حدود ۴۵ هزار میلیارد تومان معافیت رسمی مالیاتی است غیر از آنچه در قالب فرار مالیاتی وجود دارد که مجددا باید در این زمینه تجدید نظر شود که سازمان برنامه و بودجه در این باره تمهیدات لازم را اندیشیده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 اسفند 1397
با سلام : 1- نظام هماهنگ حقوق و پرداخت عادلانه ،کی اجرا می شود یک کارمند در وزارت نفت در تهران با امکانات عالی با مدرک تحصیلی لیسانس حقوقش چند برابر یک کارمند در وزارت رفاه با حجم کار بیشتر و امکانات کمتر.2- هر وزارت خانه که درآمد بیشتری دارند پرسنل آن حقوق بیشتری میگرند.و...
نا شناس 18 اسفند 1397
خبر خوب ميتونه اين باشه كه اين آقا از دو.لت بره بيرون بعد نصف مشكلات حل ميشه!!!!!!!!!!
خالي بند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پارسال كه تصويب كردن 12 تا 20 در صد سازمان مديريت مازندران براي قراردايها زير 10 در صد افزايش در نظر گرفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا همه چيز در مازندران طور ديگري مي باشد
نا شناس 18 اسفند 1397
تو رشت برای نوبخت باید مجسمه طلا بسازند هم کار ازاد راه را نمام کرد هم راه آهن و هم بندر کاسپین را این شیر مرد با غیرت گیلک
حسین 18 اسفند 1397
جناب نوبخت این 20در صد واسه ما که حقوقمون 2 میلیونه مبلغ قابل توجه نیست واسه شماکه ماهی 20 میلیون میگیرید خیلی قابل توجهه که داری خودتو به فنا میدی که 20 درصد بمونه.
نا شناس 18 اسفند 1397
خدا به خیر بگذرونه این پیامهای خوش آقای نوبخت رو !
- 18 اسفند 1397
اقاي نوبخت من شما را خوب هم ميشناسم چون همكارم يودي اما ميدانم كه درعمل يه نفعع بازنشستگان وكارمندان اقدام نميكني
نا شناس 18 اسفند 1397
یارو می گه اراده نظام بوده راه آهن و اتوبان بندر و سد و .. ولی این اراده نظام می تونست زودتر از نوبخت یا بهد از وی باشه یا از تبریز و اردبیل که بعدا می شه به اروپا از طریق آذربایجان این کار بزرگ مردی مثل نوبخته که الویت گداشته و گرنه قطعا صرفه کشتی ک بنادر روس و گرجستان بالاتر از راه و راه اهنه دریای سیاه خیلی دور نیست که نصرفه و با و مسافر تبلیغاته بار که مناظر رویایی نمی خواد و مسافر هم هنوز عادت به قطار نکرده در بین ... کار نوبخت شاه کاره چون اینچه برون هم تعارف بیشتر بود تا عمل آستارا آستارا هم تعارفی بیش نیست چابهار حقیقته چون افغان ها راه دریایی ندارند وگرنه بندر سیاه بیخ گوش اآدربایجان و گرجستان و روسه هر چی هست ومت گرم نوبخت یه وطن پرست واقعی
نا شناس 19 اسفند 1397
درود بر نوبخت یعنی اینکه همه فکر کنند هند بجای کشتیرانی در دریای سیاه و بنادر بیخ گوش گرجستان و آذربایجان دو هزار کیلومتر با راه اهن بار جابجا می کنه که ایه قران که کشتی برای جابجایی بار مناسبتره را غلط در می اوردن مگه افعانستان یا ازبکستانه که به دریا راه نداشته باشه ولی هرچی هست مبارک باشه بر گیلان همچین پروژه ایی البته ممکنه بگن که بعدا این اتفاق می افتاد اره نسل های بعد شاید خیلی بهتر و ساید اصلا نیازند مهم راحتی الانه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.