.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک امام جمعه دیگر هم خداحافظی کرد
یک امام جمعه دیگر هم خداحافظی کرد

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه در این مدت به اندازه سر سوزنی کوتاهی نکرده و برای همدان شبانه ‌روزی و جهادی کار کرده ام، گفت: هیچ طلبه ‌ای به اندازه من از مردم همدان محبت و نیکی ندیده است.

امام جمعه همدان با اشاره به انتصاب آیت‌الله شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه استان همدان ادامه داد: وی طلبه ای جوان، انقلابی و از هر نظر شایسته است و مردم از علم و دانش وی باید بهره بگیرند.
آیت الله طه محمدی با اشاره به اینکه نماز جمعه‌ همدان یکی از باشکوه‌ ترین نمازهای جمعه‌ کشور از نظر کمی و کیفی است اضافه کرد: استقبال نمازگزاران در این سالها کم نظیر بود و قدردانی می کنم.
وی با بیان اینکه از کسی کینه ای به دل ندارم گفت: از مردم همدان خداحافظی نکرده و در این شهر می مانم و هرکاری بتوانم برای پیشرفت این استان انجام می دهم.
امام جمعه همدان خواستار تکمیل مصلی شهر شد و افزود: برای این طرح تلاش بسیاری صورت گرفته و تاکنون حدود 300 میلیارد ریال هزینه شده و چنانچه به اتمام برسد طرح بی نظیری است.
وی همچنین به اتمام طرح حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) تاکید کرد و گفت: اگر این طرح محقق ‌شود، غرب کشور و بخشی از عراق و سوریه را پوشش می دهد.
آیت الله طه محمدی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در همدان یادآوری کرد: ساخت جامعه الزهرا (س) نیز ضروری است و باید مسئولان برای به نتیجه رسیدن طرح های آموزشی تلاش کنند.
امام جمعه همدان از همه مردم حلالیت خواست و خاطرنشان کرد: تمام تلاش هایم برای رضای خدا بوده و از کسانی که یاریگر بودند قدردانی می کنم.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی 15 سال مسئولیت نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه همدان را بر عهده داشت و آیین معرفی امام جمعه جدید هفته آینده برگزار می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.206 seconds.