.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: منویات مقام معظم رهبری توسط اساتید بسیجی در جامعه تبیین شود
استاندار مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه گفت: منویات مقام معظم رهبری توسط اساتید بسیجی در جامعه تبیین شود.
استاندار مازندران: منویات مقام معظم رهبری توسط اساتید بسیجی در جامعه تبیین شود

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان امروز در دیدار رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و اعضای بسیج اساتید استان اظهار داشت: انتظار داریم که اساتید بسیجی و کادرهای علمی مومن و انقلابی با درک شرایط حساس کنونی کشور و الزامات آن، در سایه اتحاد و آگاهانه به پروسه علم محوری مورد تاکید مقام معظم رهبری کمک کند.

وی افزود: قطعاً بسیج اساتید مازندران می‌تواند در جریان ارتباط تنگاتنگ با استاندار، تاثیرات مثبت و ماندگاری بر جریان علم محور که هدف اصلی آن حل چالش‌های استان با تکیه بر توانمندی‌های داخلی است، داشته باشد و الگوی رفتاری خدمتگزارانه را برای دیگر تشکل‌ها و سمن‌های استان و کشور بر جای گذارد.‌

استاندار مازندران با اشاره به اینکه وجود دیدگاه‌های سیاسی، اجتماعی و علمی مختلف در بین اساتید دانشگاهی طبیعی است اما این موضوع مانعی برای هم افزایی بین این قشر نیست، افزود: 40 سال از پیروزی انقلاب گذشته و مانند بسیاری از کشورهای دیگر دنیا در این مدت دیدگاه های مختلفی در کشور به وجود آمده است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه تمام اساتید جزو ظرفیت‌های انسانی کشور هستند گفت:از تمام دیدگاه‌ها و نظرات نیروهای انسانی بدون توجه به گرایش‌های سیاسی آنها باید در جهت توسعه کشور استفاده کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بسیج اساتید از توانمندی‌های زیادی برخوردار است, گفت: باید از این ظرفیت در جهت رشد و توسعه کشور و استان مازندران در ابعاد مختلف استفاده کرد. بسیج اساتید می‌تواند مسائل و مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای لازم را در خصوص آنها ارائه دهد.

حسین‌زادگان ادامه داد: بسیج اساتید باید ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، محورها و اولویت‌هایی که برای توسعه استان در نظر دارد را معرفی کند تا با شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این قشر بتوان نهایت بهره برداری را از توانمندی این تشکیلات داشته باشیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.943 seconds.