.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران : طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شود
استاندار مازندران با تاکید بر تقویت نشاط اجتماعی در جامعه گفت: طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شود.
 استاندار مازندران : طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی شهرهای مازندران با مشارکت شهرداران اجرایی شود

احمد حسین زادگان در این همایش افزود: شرایط کنونی به جناح و جریان خاصی مربوط نیست / شهرداری ها در خط مقدم اجرای طرح مازندران پاک قرار دارند / شهرداران نیز در کاشت نهال و زراعت چوب، تعامل صحیح داشته باشند / به خانواده های فاقد تمکن مالی توجه کنیم. ‎

استاندار مازندران، گفت: مازندران متعلق به همه ماست و با نگاه جزیره ای هرگز به توسعه و آبادانی دست نخواهیم یافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، احمد حسین زادگان در همایش شهرداران مازندران و شورای سازمان همیاری شهرداری های استان با اشاره به این که در مازندران پیش از آغاز هفته منابع طبیعی با طرح میراث ماندگار و کاشت نهال به پیشواز 15 اسفند رفتیم، افزود: در طرح میراث ماندگار؛ کاشت یک میلیون اصله نهال هدف گذاری شد، ولی پیش بینی می شود این طرح را با غرس بیش از 2 میلیون اصله نهال به سرانجام برسانیم.

استاندار مازندران، توسعه پایدار را در گرو بهره گیری درست از استعدادها، ظرفیت ها و منابع طبیعی بدون آسیب رساندن به طبیعت و محیط زیست عنوان کرد و یادآور شد: به توسعه پایدار و همه جانبه باور و اعتقاد دارم که باید از اقدامات نمادین به سمت اقدامات جدی در راستای اعتلای مازندران برویم و با کاشت نهال و افزایش ذخیرگاه جنگل از طبیعت استان صیانت کنیم.

حسین زادگان با بیان این که در حوزه اراضی شیب دار با برنامه و باجدیت باید وارد شد، تصریح کرد: توجه به این که آسیب های انسانی و آفت های وارده به جنگل های استان قابل ملاحظه است، شهرداران نیز در کاشت نهال و زراعت چوب، تعامل صحیح داشته باشند.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که با نگاه بخشی هرگز به توسعه دست نمی یابیم و نگرش فرابخشی و تجمیع ظرفیت ها و هم افزیی ضرورت پیشرفت و توسعه است، بیان داشت: میهمان بسیار داریم و گردشگری انبوه می تواند یک ظرفیت باشد تا با برنامه مناسب، ایده پردازی و خلاقیت و هم افزایی بین دستگاه ها بهترین بهره را از حضور گردشگر در استان ببریم.

وی با اشاره به این که در قالب طرحی در آینده تلاش داریم با همراهی و مشارکت سپاه، بسیج و شهرداری ها بتوانیم برخی مشکلات روستاها و مناطق محروم را از پیش رو برداریم و در برخی موارد که نیاز به کمک بیشتر دارد وارد شویم، اظهار داشت: تصمیم داریم از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان در بخش های مختلف بهره گیری کنیم.

حسین زادگان با تاکید بر این که در حوزه اجتماعی با جدیت مباحث را دنبال می کنیم و شهرداری ها در این حوزه هرچقدر هزینه کنند ارزش دارد و از هزینه های گزاف بعدی ممانعت می شود، ابراز کرد: شهرداری ها در ایام نوروز با برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی نسبت به ایجاد درآمد و استقبال شایسته از گردشگران و نشاط اجتماعی اهتمام کنند.

استاندار مازندران با اشاره به این که ما در تحریم های سنگین و تمام عیار و جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: دولت با درک مشکلات اقتصادی بدنبال کاهش و رفع آن است و همه تمرکز دولت این است که در این شرایط کالاهای اساسی مردم را تامین کند.

وی با بیان این که شرایط کنونی به جناح و جریان خاصی مربوط نیست و کل کشور را تهدید می کند و بخاطر ایستادگی که ملت غیور ایران در طول چهل داشته است بر مردم فشار وارد شده است، یادآور شد: عید امسال را باید با تعریف امکانات جدید؛ ویژه ببینیم.

حسین زادگان با اشاره به این که همه مدیران مسئولیت اجتماعی دارند، افزود: چگونه می توانیم برای فرزندان خود خرید کنیم در حالیکه به خانواده های فاقد تمکن مالی نیندیشیم.

استاندار مازندارن در پایان با بیان این که یکسال مازندران را پاکیزه نگه داریم، افزود: شهرداری ها با انجام تبلیغات خلاقانه، رویکرد گردشگران را در خصوص زباله تغییر دهند و هزینه های شهرداری را در این راستا پایین بیاورند.

وی با بیان این که شهرداری ها در خط مقدم اجرای طرح مازندران پاک قرار دارند، افزود: به روستاهایی که در مدخل ورودی قرار دارند نیز اجرای این طرح را ابلاغ کردیم.

استاندار مازندران در بخش معارفه و تکریم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این که در شرایط فعلی ما باید از کارهای آزمون و خطا بپرهیزیم و فرصت اشتباه نداریم، عنوان کرد: ما باید از نیروهای با تجربه و جوان در حوزه مدیریتی استفاده کنیم و این برنامه نیز در مدیریت ارشد استانی جدید در حال انجام است و انتصاب معاون عمرانی جدید نیز با همین نگاه صورت گرفته است.

گفتنی است در این جلسه با حضور استاندار مازندران، مهدی رازجویان به عنوان معاون عمرانی استانداری در جمع شهرداران معرفی و از تلاش های علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در مدت مسئولیت معاونت عمرانی استانداری قدردانی شد.

هم چنین در این همایش جواد طالبی، که از سوی استاندار مازندران به عنوان مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران منصوب شد، معارفه و از تلاش های محمدی تاکامی در مدت سرپرستی این سازمان قدردانی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.