.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزیر اطلاعات در گیلان:
دستگیری ۳ تیم تروریستی در غرب کشور
وزیر اطلاعات گفت: سه تیم تروریستی در منطقه غرب شناسایی با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.
دستگیری ۳ تیم تروریستی در غرب کشور

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در سفر خود به شهرستان آستارا در جمع مرزنشینان شیعه و سنی این بندر مرزی که در مصلای بزرگ مسجد جامع گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: مردم آستارا با اصالت بوده و از نجابت خاصی برخوردارند و مردم و دولتمردان ایران اسلامی با وحدت و همبستگی قطعاً با اقتدار از گردنه سخت تحریم‌ها عبور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته سه تیم تروریستی در منطقه غرب شناسایی و دستگیر شدند، توضیح داد: این تیم ها با هدف ایجاد ناامنی و انجام اقدامات ضد امنیتی فعالیت می کردند که شناسایی شدند.
مردم ایران از گردنه سخت تحریم‌های دشمنان عبور خواهند کرد

علوی با تأکید بر اینکه ما در همه عرصه ها دشمن را ناکام کرده ایم، اضافه کرد: با مدیریت جهادی بر همه توطئه های دشمنان غلبه می کنیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند فشار‌های اقتصادی موجود در ایران را به گردن دولت جمهوری اسلامی بیاندازند تصریح کرد: ملت ایران همواره حاضر هستند در برابر دشمنان جان خود را تقدیم نظام ایران اسلامی کنند و تن به ذلت ندهند.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع ترفند‌ها سعی در مایوس کردن مردم از نظام و دولت ایران اسلامی دارند افزود: مردم ایران اسلامی با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی از گردنه سخت تحریم‌های ظالمانه دشمنان عبور خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام ایران اسلامی به‌دنبال روزنه‌ای جهت نفوذ به کشور هستند افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با بصیرت و همکاری خود با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی توانسته‌اند دشمنان را نیز در این عرصه نامید کنند.

علوی با اشاره به گزارشات رسیده از اقدامات و بازتاب موسسات فکری مستقر در امارت در مورد ایران گفت: در این مراکز بیان شده که چگونه ممکن است در کشوری که ارز به ۱۹ هزار تومان رسیده بود به یکباره توانسته به ۱۱ هزار تومان برسد.

وزیر اطلاعات با اشاره به پیشینه تاریخی و فرهنگی شهرستان آستارا در طول تاریخ اظهار داشت: مردم شهرستان آستارا از نجابت و اصالت خاصی برخوردار هستند و عظمت ایستادگی این مردم در برابر بیگانگان غیر قابل توصیف است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا دیوار به دیوار اندیشه‌های مارکسیستی و سوسیالیستی شوروی بود گفت: مردم آستارا با تأسی بر باور‌های دینی و معرفتی خود با قدرت در برابر هجوم افکار بیگانگان ایستادگی کردند و به عزت رسیدند.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهرستان آستارا آغازگر خیزش وحدت در ایران اسلامی بود افزود: نام و یاد مردم آستارا در تاریخ ماندگار شده است و ایستادگی آنان در برابر دشمنان ایران اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد./ باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.