.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک آقازاده با جعل مدرک دانشگاه آزاد قائم مقام شهردار شد+اسناد
انتظار میرود با انتشار مدارک جعلی فوق دستگاه های امنیتی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران با ورود به این پرونده ضمن برخورد با خاطیان و جاعلان ، نسبت به شناسایی باند جعل مدارک تحصیلی اقدام جدی صورت پذیرد.
به گزارش اطلاعات روز چندی پیش پایگاه خبری در راستای وظیفه ذاتی خود در خصوص بصیرت افزایی در جامعه و ایجاد اتاقی شیشه ای از عملکرد مسئولان با انتشار چهار گزارش ویژه به نقد انتصابات عجیب و غریب در شهرداری تهران پرداخت(گزارش اول)(گزارش دوم)(گزارش سوم)(گزارش چهارم)

بعد از انتشار این گزارشات انتظار میرفت شهرداری تهران نسبت به برخی عملکردها و رویکردهای خود تجدید نظر نماید که متاسفانه این مهم میسور نشد لذا پایگاه خبری اطلاعات روز#در چند گزارش آتی خود با انتشار اسنادی شفاف و روشن از روند ناصحیح و غیرکارشناسانه موجود در شهرداری تهران پرده برداری خواهد کرد.

اما ماجرای مدرک جعلی یک آقازاده در شهرداری تهران چیست؟!

شهرداری منطقه 21 تهران با ارسال نامه ای به شماره 5/97/521/82 مورخ 97/5/17 خطاب به رئیس واحد شهریار دانشگاه آزاد در خصوص تائید یا عدم تائید مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت دولتی آقای حمید ناصحی فرزند عبدالمقیم ناصحی قائم مقام شهردار منطقه درخواست استعلام مینماید.    
    واحد شهریار دانشگاه آزاد در پاسخ به استعلام شهرداری منطقه 21 اعلام می نماید:بازگشت به نامه شماره5/9/521/82 مورخ97/5/97 به استحضار میرساند در خصوص بررسی صحت و سقم مدرک تحصیلی آقای حمید ناصحی فرزند عبدالمقیم اعلام می دارد مدرک وی در رشته مدیریت دولتی اصالت نداشته و مورد تائید نمی باشد.(غیرواقعی و ساختگی است) و این نامه از طریق سیکل اداری به شهرداری منطقه 21 ارسال می گردد.
 
    در همین اثنا نامه جدید و عجیبی در پرونده این آقازاده کشف میشود که ممهور به مهر محرمانه و مهر دانشگاه آزاد اسلامی میباشد و در آن قید میشود که: پس از بررسی های مجددو بروزرسانی پایگاه اطلاعاتی این واحد دانشگاهی مدرک تحصیلی آقای حمید ناصحی تائید میگردد

حال آنکه این نامه نیز نه تنها همچون مدرک تحصیلی ساختگی و جعلی می باشد بلکه جاعل در هنگام جعل این نامه فراموش کرده است امضای معاون واحد را در انتهای نامه و در محل نام، منقش نماید.  
اما چند نکته در مورد مدرک تحصیلی فرزند عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران:

1-مدرک در تاریخ 96/07/23  به امضای شخصی به نام احمد سروش به عنوان رئیس واحد و دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صادر شده است حال آنکه در تاریخ مذکور رئیس واحد دکتر کیانوش فتحی واجارگاه رئیس واحد و دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

2-مدرک جعلی فوق آقای حمید ناصحی را فارغ التحصیل رشته مدیریت دولتی واحد شهریار اعلام می نماید حال آنکه اصلا رشته مذکور در واحد شهریار وجود نداشته و ندارد     حمید ناصحی فرزند عبدالمقیم ناصحی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران میباشد.
  سوابق پدر: روحانیِ سیاست‌مدارعضو چهارمین دوره شورای شهر تهران (دوره ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶) که در انتخابات این دوره در لیست آبادگران ایران اسلامی قرار داشت.

 وی همچنین عضو علی‌البدل سومین دوره شورای شهر تهران بود.

از سوابق اجرائی و اجتماعی ناصحی می‌توان به مدیر اجرائی و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، مشاور عالی شهردار تهران و رئیس مرکز فعالیت‌های دینی، رئیس مجتمع ۱۸شورای حل اختلاف تهران اشاره کرد.
ناصحی در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در لیست آبادگران ایران اسلامی قرار داشته و توانست به شورای شهر تهران راه پیدا کند.

پیش از آن نیز ناصحی که عضو علی‌البدل سومین دوره شورای شهر تهران بود، در پایان کار دوره سوم پس از استعفای محمدعلی نجفی برای حضور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جایگزین وی شد.

سوابق پسر:
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری منطقه 21
   
انتظار میرود با انتشار مدارک جعلی فوق دستگاه های امنیتی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران با ورود به این پرونده ضمن برخورد با خاطیان و جاعلان ، نسبت به شناسایی باند جعل مدارک تحصیلی اقدام جدی صورت پذیرد.

مضافا اینکه شهردار تهران نیز به جای شاذگویی در خصوص حضور مدیران خارجی در شهرداری تهران بهتر است در انتصابات خود کمی دقت نماید.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.