.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس مجمع نمایندگان : زباله و اشتغال مشکل حاد مازندران است

شمال نیوز: رئیس مجمع نمایندگان مازندران، زباله، فاضلاب و اشتغال را از جمله مشکلات حاد فراروی استان بیان کرد و خواستار حمایت مسئولان ملی برای حل این مسائل شد.

به گزارش شمال نیوز ،  علی اسماعیلی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به تشکیل جلسات مختلف مجمع نمایندگان استان با وزرا و مسئولان مختلف کشوری اظهار داشت: مازندران به رغم داشتن مواهب مختلف در ۴۰ سال گذشته نتوانسته مشکلات فراروی را حل یا کم کند.

وی زباله، فاضلاب، اشتغال و بخش‌های اقتصادی را از جمله مشکلات فراروی استان بیان کرد و خواستار حمایت مسئولان ملی برای رفع این مسائل شد.

علی ادیانی عضو دیگر مجمع نمایندگان مازندران، حفظ کارآمدی نظام را داشتن سرمایه اجتماعی دانست و گفت: همه ما باید برای تحکیم و حفظ سرمایه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: آنچه که به ما مشروعیت می‌دهد ناشی از حفظ سرمایه اجتماعی است و کارآمدی می‌تواند تثبیت کننده سرمایه اجتماعی در کشور باشد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کاری که در تراز مردم باشد نیازمند واکاوی است و تکیه بر ظرفیت‌های داخل برای تقویت سرمایه اجتماعی و نشان دادن کارآمدی مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.