.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم وزیر کشور ؛
مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران شد
شمال نیوز: وزیر کشور در حکمی مهدی رازجویان را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب کرد.
مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران شد

به گزارش شمال نیوز، در حکم وزیر کشور برای انتصاب مهدی رازجویان آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار مازندران و تأئید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران منصوب می نمایم.

ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی و عمرانی، نظارت بر تهیه و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری و روستایی، نظارت بر اجرای طرح های عمرانی دستگاه های استانی و نحوه عملکرد جذب اعتبارات، نظارت و مراقبت بر نحوه ساخت و سازها، توجه به الگوی شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی از اهم وظایفی است که انتظار دارد بدان اهتمام نمایید.

رازجویان سوابقی همچون سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری مازندران، مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل ونقل وترافیک استانداری مازندران، مشاور عالی استاندار مازندران، شهردار امیرکلا، هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداریهای مازندران، معاون شهردار بابل، مدیرعامل سازمان عمران بابل، نماینده وزارت کشور در کمیسیونهای ماده ٥، ١٠٠ ،٧٧ و ... را در کارنامه خویش دارد.

پیش از این علی نبیان سمت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران را بر عهده داشت که آبان ماه امسال به عنوان سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد و به وزارت راه و شهرسازی پیوست .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 اسفند 1397
با سلام و تبريك به محضر برادر عزيز و ارزشمند و خوش اخلاق استانداري و آرزوي توفيق و سلامتي براي ايشان و خانواده محترم ، بايد به استانداري مازندران تبريك گفت به خاطر اين حسن انتصاب ، انشااله منشا خدمات شايسته در استان باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.