.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس سازمان صنعت: ۶۴۸ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در مازندران تشکیل شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل ۱۴ هزار و ۱۶۵ فقره پرونده تخلف امسال در استان خبر داد و ارزش این پرونده ها را بیش از ۶۴۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد محمدپور با بیان اینکه تعداد ۱۴ هزار و ۱۶۵ پرونده تخلف از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه در استان مازندران تشکیل شده است اظهار داشت: پرونده‌های متشکله برای صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده واین تعداد پرونده حاصل بیش از ۲۰۲ هزار مورد بازرسی در سراسر استان بوده است.

وی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بیش از ۶۴۸ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال بوده است و با توجه به شرایط خاص استان مازندران در بحث کشاورزی این سازمان طرح نظارتی بر نهاده‌ها واردات و ادوات کشاورزی را همواره در دستور کار خود داشته و در این راستا از سه هزار و ۶۸۰ واحد مربوطه در بازه زمانی فروردین تا پایان بهمن ماه امسال بازرسی به عمل آمده است.

محمدپور تعداد پرونده‌های تشکیل شده در حوزه کشاورزی را ۲۷۰ مورد و ارزش ریالی آن را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، عدم صدور فاکتور و عدم درج قیمت و … می‌توانند موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.305 seconds.