.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی : انتقال آب دریای خزر یک شوخی خطرناک است
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی و شورای عالی استان مازندران گفت: نباید با طرح انتقال آب دریای خزر که یک شوخی خطرناک است، مردم مازندران را به چالش کشاند.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی آقامیری صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به بحران آب و انتقال آب دریای خزر به سمنان را از جمله دغدغه مهم مردم شمال کشور برشمرد و گفت: مازندران تکه از شمال کشور بوده که دارای مواهب خدادادی است و به دلیل برخی طرح‌ها، محیط زیست و جنگل‌های آن درحال تخریب است.

رئیس هیئت رئیسه شورای عالی مازندران با اشاره به طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان یادآور شد: تمامی مباحث مطرح شده درباره انتقال آب دریای خزر در دوره دوم رؤسای جمهوری عنوان شده است و نباید از نجابت مردم مازندران سو استفاده کرد.

آقامیری تصریح کرد: به جای حل مسائل اساسی مازندران نباید با طرح‌های بدون کارشناسی مانند انتقال آب دریای خزر به چالش کشاند و باید به حق و حقوق مردم استان توجه کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی و شورای عالی استان مازندران با بیان اینکه انتقال آب دریای خزر به کویر یک شوخی خطرناک است گفت: شالیزار، مرکبات و برنج در سمنان کشت نمی‌شود و نباید با این طرح مردم مازندران را به چالش کشاند.

آقامیری با بیان اینکه شورای عالی استان‌ها ۷۵ عضو در کشور و هشت کمیسیون دارد اظهار داشت: در شورای عالی استان‌ها، وضع قوانین محلی و ملی و نظارت بر عملکرد شوراها صورت می‌گیرد و وضع قوانین در شوراهای عالی استان‌ها به صورت لایحه و طرح در قالب پیشنهاد از سوی دستگاه‌های اجرایی، بخش‌های خصوصی و عمومی به دبیرخانه شورا ارائه می‌شود.

وی از تصویب ۲۵ طرح و ابلاغ آن از سوی شورای عالی استان‌ها خبر داد و گفت: ۳۵ طرح نیز در حال بررسی است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.