.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۲۰۰۰ عدد انواع مواد محترقه در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از کشف دو هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در شهر رستم کلای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ ابراهیم شجاعی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ شجاعی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۲ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف و وی نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

شجاعی، اظهار داشت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در خاتمه از خانواده‌ها خواست: با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره توسط آنان از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.