.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشارکت شهروندان برای شناساندن ظرفیت‌های‌ گردشگری ساری در ایام نوروز
مشارکت شهروندان برای شناساندن ظرفیت‌های‌ گردشگری ساری در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، مصطفی نیک نقش رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری مرکز استان در گفتگویی ضمن اشاره به فعالیت های این سازمان در نوروز اظهار داشت :برگزاری کارناوال نوروزی و نوروز خوانی در روزهای منتهی به سال جدید در سطح شهر ، برپایی کمپ های نوروزی در ورودی های ساری با حضور ۳۰ نفر از کارکنان آموزش دیده در این حوزه از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی برپایی مراسم معنوی تحویل سال نو در محل گلزار شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود: با همکاری سازمان آرامستان ، فضاسازی و مقدمات اجرای مراسم آغاز سال جدید در گلزار شهدا در حال انجام است .

نیک نقش با اشاره به برگزاری تورهای گردشگری ساری گردی گفت: چهار دستگاه اتوبوس برای اجرای این برنامه در نظر گرفته شده و هماهنگی لازم نیز انجام شده و این تورها با محوریت طبیعت گردی و بوم گردی، گشت شهری ویژه اماکن توریستی، تاریخی و مذهبی ساری برای گردشگران و همشهریان فعالیت خواهد کرد.

این مسئول تصریح کرد: شناساندن فرهنگ بومی و محلی به علاقمندان و گردشگران و نیز شناساندن ظرفیت های گردشگری ساری از مهمترین اهداف اجرای این تورها خواهد بود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ساری افزود: با توجه به رویکرد گردشگری مدیریت شهری ، باید با شناساندن ظرفیت های گردشگری و نقاط گردشگر پذیر شهر ساری به مسافران راه توسعه پایدار شهری را هموارتر کرد و مشارکت شهروندان در این زمینه می تواند نقش موثری در این امر باشد.

نیک نقش ،  نصب المان های نوروزی با محوریت شناساندن فرهنگ بومی در میادین  ، بلوارها و نقاط مختلف شهر را از دیگر فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی عنوان کرد و افزود: برپایی نمایشگاه صنایع دستی ، آذین بندی و نصب طرح های ویژه نوروز در استندها ، بیلبوردها و پل های عابر پیاده مزین به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برپایی جنگ نوروزی در بوستان ملل از پنجم تا دوازدهم فروردین همراه با اجرای موسیقی محلی ، تئاتر آیینی ، ویژه برنامه های کودک و نیز برنامه های متنوع فرهنگی با همکاری هنرمندان ساروی با هدف ارتقاء سطح نشاط و شادابی شهروندان و گردشگران از دیگر فعالیت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در نوروز خواهد بود.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد:  با برنامه ریزی های موثری که این سازمان برای سال جدید در نظر گرفته است ، فرصت ظهور و بروز ظرفیت‌های‌ گردشگری شهر ساری بیش از پیش خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.