.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین مهلت اعتبار کارت ملی قدیمی
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از تولید اولین محموله کارت هوشمند ملی به صورت کاملا ایرانی خبر داد و گفت: این کارت‌ها پس از تراشه‌گذاری ظرف چند روز آینده تحویل ثبت احوال می‌شوند.

به گزارش شمال نیوز، سیف‌الله ابوترابی در رابطه با آخرین وضعیت تولید کارت هوشمند ملی ایرانی، گفت: از ماه‌های پیش صدور کارت ملی تولید داخل مطرح بوده که قرار بود در آبان ماه آغاز شود، اما به دلیل ایرادات وارده از سوی مرجع تأییدکننده این کارت‌ها تاکنون به تأخیر افتاده است.

وی ادامه داد: از طرفی به مردم قول داده‌ایم که مشابه خارجی و با همان کیفیت تولید شود و این تأخیر‌ها شاید به دلیل تضمین کیفیت این کارت‌ها بوده است.

ابوترابی گفت: خوشبختانه بر اساس تعهدی که داده‌ایم امروز اولین محموله تولید داخل به شرکت تراشه‌گذاری این کارت‌ها داده شده تا امور مربوط به تراشه‌گذاری بر روی کارت‌ها انجام شود و ظرف چند روز آینده تحویل ثبت احوال خواهد شد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور افزود: برای هموطنانی که هیچ گونه کارت ملی تاکنون نداشته‌اند تمهیداتی از قبل در نظر گرفته شده و سازمان ذخیره این کارت‌های ملی را داشته است.

وی افزود: سایر هموطنانی که نمونه کارت ملی قدیم را دارند بدانند که اعتبار این کارت‌ها تا پایان سال است، اما نگران نباشند چرا که با مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر پست نسبت به تشکیل پرونده و مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ابوترابی گفت: این افراد پس از ثبت نام تا زمانی که کارت ملی هوشمند خود را نگرفته‌اند مشمول ابطال کارت نمی‌شوند چرا که با دستگاه‌های مختلف جهت استعلام مدارک آن‌ها هماهنگی شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در مورد آن دسته افرادی که در ماه‌های گذشته ثبت‌نام کرده و هنوز کارت هوشمند ملی نگرفته‌اند گفت: برای این افراد هم جای نگرانی نیست چرا که با توجه به کارتی که قرار است به صورت ملی تولید شود به تدریج در اولویت قرار خواهند گرفت و به آن‌ها کارت‌هایشان داده می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.