.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری: زایشگاه ماهیان را تخریب نکنیم/ ممنوعیت برداشت ماسه از رودخانه ها
رئیس کل دادگستری مازندران با تاکید بر صیانت از منابع شیلاتی گفت: زایشگاه آبزیان و ماهیان در رودخانه ها را نباید تخریب کنیم.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد صبح پنجشنبه در جلسه حفظ حقوق بیت المال در بابلسر با بیان اینکه شیلات تا قبل از سال۹۲از وضعیت نابسامانی برخوردار بود اما از سال ۹۲ به خاطر حضور مسئولان باانگیزه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار شد افزود: اگر نخواهیم در این امر همراه شیلات باشیم، شیلات به وضعیت نابسامان گذشته خود برمی گردد.

وی با تاکید براینکه باید متولیان واقعی دریا مشخص شوند و دریا را به حال خود رها نکنند افزود: انتظار داریم مدیران اجرایی به این کار اجرایی اهتمام ویژه داشته باشند و خوشبختانه اقدامات خوبی در زمینه شیلاتی در مازندران رقم خورد.

وی بر لزوم فرهنگسازی برای حفظ منابع آبزیان و شیلات تاکید کرد و گفت: برای حفاظت از منابع شیلاتی، محیط زیست می تواند نقش آفرین باشد و سازمان صمت نیز می تواند در راستای جلوگیری از برداشت غیرمجاز شن و ماسه تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام تقوی فرد از امور آب منطقه ای خواست تا پل ها را به گونه ای نسازد که مانع حرکت ماهیان به سمت بالادست برای تخم گذاری شود و گفت: ما نباید زایشگاه ماهیان را با ساخت پل تخریب کنیم چون ماهیان نمی توانند به بالادست حرکت کنند و عمل تکثیر با مشکل مواجه می شود.

رئیس کل دادگستری مازندران یادآور شد: قبل از سال ۹۳تنها سه شیل در سطح استان داشتیم و اکنون به ۴۰شیل افزایش یافت و این نشان از توجه و اهمیت و مدیریت خوب دارد.

وی از ممنوعیت برداشت شن و ماسه از امروز تا ۱۵اردیبهشت در بستر رودخانه خبر داد و گفت: ورود کامیون ها و ماشین آلات حتی برای اصلاح سازی ممنوع است و هیچ گونه عملیات اجرایی نباید از امروز در زایشگاه رودخانه ها وارد شوند و در صورت مشاهده هر گونه ادوات صید برخورد جدی شده و ادوات صید یا ماشین آلات توقیف شود و این زمینه ای برای جلوگیری از تخلفات است.

حجت الاسلام تقوی فرد همچنین در بخشی از سخنانش از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن تقدیر و اظهار کرد: می طلبد مسئولان به خاطر حضور باشکوه مردم بیشتر از گذشته احساس مسئولیت و به وظایف خود در رسیدگی به مشکلات مردم توجه داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.157 seconds.