.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزم جدی برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف مازندران
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران با اشاره به ایجاد زمینه لازم برای جذب سرمایه‌گذار در استان گفت: بانک اطلاعاتی سرمایه‌گذاری مازندران به‌روزرسانی شود.

به گزارش شمال نیوز، رحیم بخشی در جلسه بازنگری در فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران و شناسایی سرمایه‌گذاران برتر سایر استان‌ها اظهار داشت: اعتلای اقتصادی استان در گرو توسعه سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: برای تحقق این مهم ابتدا باید مزیت‌ها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به‌درستی شناسایی شود.

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های مسئول باید زمینه را برای جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف فراهم کنند، عنوان کرد: باید بانک اطلاعاتی سرمایه‌گذاری استان در اسرع وقت به‌روزرسانی شود.

بخشی با بیان اینکه مازندران سرزمین فرصت‌های ارزشمند در حوزه سرمایه‌گذاری است، گفت: عزم استان برای توسعه، جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری جدی است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در قالب فرمتی که در اختیار آنان قرار می‌گیرد از طریق مکاتبه با دستگاه اجرایی متناظر در سایر استان‌ها نسبت به شناسایی سرمایه‌گذاران برتر اقدام و نتایج اولیه را حداکثر تا روز دوشنبه ششم اسفندماه امسال به استانداری ارسال کنند.

بخشی بیان کرد: مقرر شد دومین و سومین جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان ثابت از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط برای پیگیری مستمر و مجدانه موضوع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی تشکیل و نتایج اقدامات انجام یافته ارائه شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.