.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری در جمع خبرنگاران اعلام کرد ؛
تخصیص ۵ صدم درصد اعتبارات هزینه ای مازندران به حوزه بانوان
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: پنج صدم درصد اعتبارات هزینه ای استان به امور بانوان تخصیص یافته و امسال چهار طرح در دست اجرا است....
تخصیص ۵ صدم درصد اعتبارات هزینه ای مازندران به حوزه بانوان

شمال نیوز:  مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: پنج صدم درصد اعتبارات هزینه ای استان به امور بانوان تخصیص یافته و امسال چهار طرح در دست اجرا است.

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی طوسی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز مادر و هفته زن با بیان اینکه بانوان با خواسته ها و مطالبات مختلفی روبرو هستند اظهار داشت: گروه های مختلفی جامعه هدف امور بانوان به شمار می روند.

وی با اشاره به برنامه های کارگاهی و مناسبتی مربوط به امور بانوان افزود: برای اولین بار پنج صدم درصد از اعتبارات هزینه ای استان طبق مصوبه مجلس به امور بانوان تخصیص یافت که شامل ۲۸۰ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: مازندران جزو اولین استان هایی بود که با ابلاغ اعتبار، اقدام به اجرای طرح هایی در حوزه امور بانوان کرده است.

قاسمی طوسی با اشاره به تصویب چهار طرح در حوزه بانوان در استان گفت: آموزش مهارت های زندگی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله طرح ها است و اکنون در مرحله پایانی این طرح ها هستیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اظهار اینکه هشت مدرسه دخترانه ساری برای اجرای طرح ها انتخاب شده اند گفت: طرح آموزش مهارت های زندگی با استقبال کم نظیر دانش آموزان و خانواده ها مواجه شده است.

وی افزود: طراحی و ایجاد اتاق کارآفرینی پایدار از دیگر طرح ها در حوزه بانوان بوده زیرا عمده مسائل در حوزه اشتغال بانوان است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ارتقای مهارت های شغلی زنان متناسب با نیازهای جامعه و خانواده را از دیگر طرح ها بیان کرد و گفت: با کمک تسهیل گران جهاد کشاورزی و با مرکز شهرهای ساری، تنکابن، بابل و بابلسر کلاس های آموزشی درنظر گرفته شده است.

وی آمار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی را هزار و ۹۲۸ نفر، زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد دو هزار و ۵۲۶ نفر، زنان خانه دار بیمه شده ۱۳ هزار و ۴۰۱ نفر و قالیباف بیمه شده را ۲۴ هزار و ۳۶۱ نفر اعلام کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.