.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی ۳۵ نقطه حادثه خیز در جاده های مازندران
رئیس پلیس راه مازندران پوشش مخابراتی در برخی مناطق جاده ای حادثه خیز استان را ضعیف دانست و گفت: ۳۵ نقطه حادثه خیز در جاده های استان شناسایی شده است.

به گزارش شمال نیوز،علیرضا قدمی با اشاره به شناسایی ۳۵ نقطه حادثه خیز در راههای استان، بر لزوم بهسازی و بازنگری درتابلوهای راهنمایی و رانندگی در جاده ها تاکید کرد و گفت: برخی تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در وسط بلوار خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است زیرا سبب محدودیت دید می شود.

وی پوشش مخابراتی در برخی مناطق جاده ای استان را را ضعیف و کور دانست و گفت: در یک منطقه خطرناک نظیر هزارچم کندوان امکان تماس مخابراتی وجود ندارد و اگر اتفاقی رخ دهد در زمان بحران دچار مشکل می شویم.

وی ادامه داد: در محور هراز نیز به دلیل قطع برق تمام سیستم های ارتباطی از کار می افتد و امدادرسانی را با مشکل مواجه می کند، همچنین در تونل وانا در محور هراز دارای مشکلاتی هستیم و باید این مسائل رفع شود.

رئیس پلیس راه مازندران، پیش بینی سوخت اضطراری را در زمان بحران امری ضروری دانست و گفت: در ایام نوروز تدابیر لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی پیش بینی شده است و برای خدمت رساندن به مسافران نوروزی تقویت نیروهای امدادی و پلیس راه لازم به شمار می رود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.