.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران به مناسبت ۲۹ بهمن، روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، پیامی خطاب به جوانان و کارآفرینان استان پیامی صادر کرد. ‎
پیام استاندار مازندران به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

به گزارش شمال نیوز، متن پیام استاندار مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب: اگر کسی بتواند زمینه‌ی کار را فراهم بکند، یک عبادت انجام داده است.

دور اندیشی و تاکید رهبر انقلاب بر تکیه به توانایی های درون کشور در مناسبت های مختلف این پیام را برای همه جامعه، چه مسئولان و چه جوانان در پی دارد که برای رسیدن به آرمان های بزرگ انقلاب راهی جز بهره گیری از ظرفیت های داخلی وجود ندارد و توسعه پایدار زمانی در کشور عزیزمان به تحقق می پیوندد که جوانان و نخبگان کشور عزیزمان، فرهنگ کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های خود را بیاموزند و در این مسیر گام بردارند.

این راهی است که اکثر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان آن را پیموده اند و نتیجه آن غلبه بر مشکلات اقتصادی و ایجاد شغل و بهبود سطح کیفی زندگی برای جامعه شان بوده است.

نظر به این که امروز بنام روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی است، لذا در شرایط جنگ اقتصادی دو مقوله تولید و اشتغال بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و برای اینکه تولید ملی شکل بگیرد و اقتصاد داخلی استحکام و پایداری خودش را پیدا کند همه باید تلاش کنند.

ضمن تقدیر از همه فعالان اقتصادی و کارآفرینان استان مازندران که در شرایط سخت جنگ اقتصادی، علیرغم همه تنگناها و صعوبت کار تولیدی و اقتصادی و کارآفرینی با عشق و علاقه به ملت و میهن اسلامی و بهره گیری از خلاقیت و نوآوری و شناخت ظرفیت ها و اهتمام مجدانه در عرصه اقتصادی حرکت می کنند، بر همه دست اندرکاران و مسئولان است که ضمن تسهیل گری و مهیاسازی شرایط و بهبود فضای کسب و کار زمینه فعالیت های اقتصادی، سرمایه گذاری و کارآفرینی را بیش از پیش فراهم سازند.

بدون تردید همراه بودن دانش با مهارت و خلاقیت جوانان این مرز و بوم در اشتغال مولد و پایدار می تواند تاثیرگذاری شگرفی در وضعیت اقتصادی و سطح زندگی مردم داشته باشد و این امر در مسیر کاهش وابستگی ها به خارج از کشور در خصوص نیازهای راهبردی نیز تاثیری جدی خواهد داشت.

جوانان عزیز، تحصیلکرده ها و نخبگان استان مازندران بدانید که برای عبور از مشکلات راهی جز کارآفرینی و ابتکار و خلاقیت در استفاده از آموخته های علمی وجود ندارد و گسترش کارآفرینی سبب پیدایش محصولات، خدمات، روش ها، سیاست ها، افکار و راهکارهای نو برای حل مشکلات جامعه خواهد شد.

امیدوارم روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی، تلنگری باشد برای همه ی آحاد جامعه، چه مسئولان که در هموار کردن این مسیر برای جوانان و دستیابی به اهداف استراتژیک افق 1404 تاثیرگذار هستند و چه جامعه جوان استان که به این خودباوری برسند که هیچ سدی در مقابل نیروی اراده و میل به خواستن نمی تواند دوام بیاورد.

اینجانب ضمن تبریک روز کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی به همه کارآفرینان استان، از همه جوانان ونخبگان مازندرانی برای ورود به عرصه مقدس کارآفرینی و هدفمند نمودن دانسته های علمی که نخستین ثمره ی آن بهبود سطح اقتصاد استان و ایران است، دعوت بعمل می آورم.

احمد حسین زادگان

استاندار مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.738 seconds.