.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجلیل از ۲۰۰ مادر و همسر شهید مازنی در هفته زن
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با گرامیداشت هفته زن و روز مادر گفت: نگذاریم، مادران اسوه های اسقامت و پایداری به فراموشی سپرده شوند.

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی طوسی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته زن و روز مادر و با تسلیت حادثه تروریستی زاهدان، شهادت جمعی از تلاشگران سپاه را محکوم کرد و اظهار داشت: ما داغدار فرزندانی هستیم که امنیت را به ما ارمغان دادند و دست انتقام الهی در جای مناسبی گرفته خواهد شد.

وی افزود: دشمن این انتقام را از سپاه نگرفت و انتقام از مردم با بصیرت ایران بود که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند.

طوسی در ادامه ضمن برشمردن برنامه های هفته زن، گفت: نشست خبری، تجلیل از بانوان برگزیده استان، اکران فیلم یک ربع به یازده، نشست با دهیاران زن استان، نمایشگاه تعاونی های فعال و نوآور روستایی و معرفی بانوان فعال در عرصه های مختلف در صدا و سیما از جمله برنامه هاست.

وی با بیان اینکه برای برپایی جشن تمرکز برنامه ها را از مرکزیت به سمت شهرهای کوچک ببریم و با تاکید بر شکل گیری بسیج امکانات در فرمانداری ها، اظهار کرد: با توجه به جنگ اقتصادی دشمن سعی داریم از ریخت و پاش ها در بحث مدعوین و هزینه ها جلوگیری کنیم.

طوسی بر ضرورت سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا در همه ایام سال تاکید کرد و گفت: نگذاریم اسوه های استقامت و پایداری به فراموشی سپرده شوند و در برگزاری برنامه های تجلیل از اسراف پرهیز کنیم.

گلی کهنسال مسئول مشارکت زنان در دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری ششمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در ایام ولادت خضرت فاطمه زهرا خبر داد و گفت: این مراسم با هدف تجلیل از خانواده های شهدا در تاریخ ۱۴ اسفندماه در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران برگزار می شود.

وی به حضور حجت الاسلام احمد پناهیان به عنوان سخنران مراسم اشاره کرد و افزود: همچنین رونمایی از سه کتاب در حوزه زنان ایثارگر استان، اجرای موسیقی زنده توسط خواننده انقلابی و تجلیل از ۲۰۰ مادر و همسر شهید استان از جمله برنامه هاست.

پازوکی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا نیز ضمن برشمردن برنامه های هفته زن، گفت: برپایی حشن میلاد کوثر در مرکز استان و شهرستانها، جشنواره غذایی، نمایشگاه فرهنگی هنری، ویزیت رایگان مخصوص بانوان، مسابقات ورزشی بومی محلی، تجلیل از خانواده های شهدا توسط لشکر مردمی حضرت زینب، دیدار با خانواده های شهدا، بازارچه های اقتصاد مقاومتی و تجلیل از بانوان تراز اول انقلاب در سطح شهرستان ها از جمله برنامه های این سازمان خواهد بود.

مژده پاک سرشت مشاور امور بانوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا در ۲۷ مرکز کانون، همراه با قصه گویی، نمایش عروسکی گل آمد بهار آمد و تقدیر از مربیان کتابخوان و کتابدار کتابخانه های کودک استان را از جمله برنامه های این دستگاه برشمرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.