.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نادری: برخی‌ها از نجابت و خویشتن‌داری ما سوء استفاده می‌کنند
مسئول کانون هواداران نساجی مازندران با بیان اینکه متأسفانه برخی‌ها از حجب حیا، نجابت و خویشتن‌داری هواداران نساجی سوء استفاده می‌کنند، گفت: به همه تیم‌ها و فدراسیون هشدار می‌دهیم که با رفتارهای‎شان کاری نکنند که خشم هواداران نساجی برانگیخته شود.

به گزارش شمال نیوز،رضا نادری با عنوان اینکه در استادیوم‌ها انواع فرهنگ و آداب تربیتی در سطوح مختلف وجود دارد که طبیعتاً کنترل و مدیریت این حجم وسیع از هنجار و ناهنجارها کار آسانی نیست، اظهار کرد: خدا را شاکریم در سال‌های اخیر از هواداران نساجی مازندران همواره به‌عنوان یکی از الگوهای هواداری در ایران یاد می‌شود که بدون شک چنین برآیندهایی حاصل زحمات ارکان کانون هواداران و حمایت‌های باشگاه است.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی‌ها از حجب حیا، نجابت و خویشتن‌داری هواداران نساجی سوء استفاده می‌کنند، افزود: به همه تیم‌ها و برخی مسئولان فدراسیون هشدار می‌دهیم که با رفتارهای‎شان کاری نکنند که خشم هواداران نساجی برانگیخته شود.

مسئول کانون هواداران نساجی مازندران هتک حرمت و فحاشی مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم به نیمکت نساجی را دور از شأن یک سرمربی خواند و اضافه کرد: البته تارتار در اقدامی نخ‌نما در پیامی اعلام کرد که مجید جلالی استاد من است و منظورم به او نبوده؛ هر چند تارتار حرکت غیرانسانی‌اش در دعوای دربی معروف را نیز در کمیته انضباطی انکار کرده بود! غافل از آن که کل ایران او را از تلویزیون دیده بودند.

نادری با اشاره به اینکه هواداران ما به‌شدت از این اتفاق خشمگین هستند، ادامه داد: باشگاه نساجی مازندران از تارتار در کمیته اخلاق شکایت کرده که امیدواریم برخورد قاطعانه‌ای با این مربی هتاک داشته باشند.

وی درخصوص بازی نساجی مقابل پارس جنوبی نیز خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل اول به گواه کارشناسان، نساجی بیشترین ضرر را از داوری دیده؛ در این بازی هم با توجه به شروع قدرتمندانه بچه‌ها، ما مطمئن بودیم که با کسب ۳ امتیاز از جم برمی‌گردیم اما اشتباه عجولانه داور در دقیقه ۱۵ برای اخراج پلی‌میکر نساجی «علی‌اصغر عاشوری»، شیرازه تیم را از هم پاشید وگرنه به هیچ عنوان پارس جنوبی تیمی نبود که بتواند از پس حتی یک امتیاز هم در رویارویی با نساجی بربیاد.

مسئول کانون هواداران نساجی مازندران در پاسخ به این موضوع که در بازی قبل نساجی مقابل تراکتورسازی هم یک پنالتی به سود تراکتورسازی گرفته نشد، تصریح کرد: خیلی جالب است که در برنامه نود صحنه پنالتی تراکتورسازی نشان داده می‌شود اما صحنه پنالتی نساجی که بر روی محمدمهدی نظری اتفاق افتاد را نشان نمی‌دهند؛ اگر تراکتورسازی یک پنالتی طلبکار است، ما هم یک پنالتی طلبکاریم.

نادری با اعلام اینکه از دپارتمان انتظار داریم از آنجایی که نساجی در زمره اندک تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر است، نگاه ویژه‌ای بر انتخاب داوران داشته باشد، تأکید کرد: همین داور «مهدی مرجان‌زاده» در نیم‌فصل اول در بازی ما مقابل استقلال خوزستان در نیمه اول نساجی را ۱۰ ‌نفره کرده بود؛ در آن بازی آنقدر جو استادیوم شهید وطنی بر این داور تأثیر گذاشته بود که وقتی کارت دوم را به ابوالفضل علایی داد، یادش نبود که این بازیکن یک کارت از قبل گرفته و پس از لحظاتی که متوجه شد این بازیکن کارت دارد، کارت قرمز را به او نشان داد.

وی در پایان گفت: تیم‌ها و برخی مسئولان فدراسیون با رفتارهای‌شان کاری نکنند تا استادیوم شهید وطنی برای‌شان یک معضل شود، هرچند تاکنون تمامی اعتراضات هواداری ما کاملاً مؤدبانه و مدنی بوده و تا جای ممکن سکوها را کنترل کرده‌ایم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.342 seconds.