.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خطوط ناپایدار برق در مازندران شناسایی شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به آمادگی این شرکت برای ایام نوروز از شناسایی خطوط ناپایدار برق در استان خبر داد و گفت: درصدد رفع این نواقص هستیم.

به گزارش شمال نیوز،قاسم شهابی اظهار داشت: استان مازندران با توجه به شرایط جوی و اقلیمی و همچنین مسافرخیز بودن، تمام نیروهای شرکت توزیع برق مازندران کاملا به ‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌ قرار می گیرند تا درصورت بروز هرگونه مشکل برق نسبت به رفع آن در سریعترین زمان ممکن اقدام کنیم.

شهابی گفت: تمام خطوط ناپایدار شناسایی شده و رفع آن در قالب مانور در شبکه برق‌رسانی در حال انجام است تا شاهد خاموشی و بروز مشکلی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه برای ایام نوروز و تابستان ۹۸ آماده می‌شویم، افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌ها در زمینه تحقق این مهم است که بتوانیم باکمترین خاموشی و قطعی به مردم خدمات شایسته ای ارائه کنیم فراهم است.

وی بیان کرد: موضوع مهم این است که باید مشترکان به‌موقع نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا بتوانیم بدهی پیمانکاران و فروشندگان را پرداخت کرده و همچنین برای طرح‌های تامین برق در تابستان ۹۸ سرمایه‌گذاری کنیم.

شهابی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالبات شرکت توزیع برق مازندران در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و سایرمصارف ۱۱۷ میلیارد تومان است که درخواست ما از شهروندان این است هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی هزینه برق مصرفی خود اقدام نمایند تا در روزهای پایانی سال مجبور به قطع برق آنها نشویم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.139 seconds.