.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر عجیب و مضحک رئیس دانشگاه ؛
ساخت ۲۵۰ تخت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بلاتکلیف است !
شمال نیوز : این مدیر باید پاسخگو باشد که چرا در حوزه فعالیت وی و با توجه به اهمیت بهداشت و درمان ، 250 تخت بیمارستانی در بلاتکلیفی بسر می برد .....
ساخت ۲۵۰ تخت بیمارستانی در دانشگاه علوم پزشکی بابل بلاتکلیف است !

شمال نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه ساخت ۴۰۰ تخت بیمارستانی در شهرستان مصوب شده بود گفت: تکلیف ساخت ۲۵۰ تخت هنوز مشخص نیست.

به گزارش شمال نیوز ،  فرزاد جلالی در حالی از بلاتکلیفی 25 تخت بیمارستانی خبر می دهد که خود متولی آن بشمار می رود و باید دلایل این بلاتکلیفی را بیان کند .

این مسئول اظهار داشت: با توجه به نشست های صورت گرفته با وزارت بهداشت  ۴۰۰ تخت بیمارستانی برای این شهرستان مصوب شده بود که ۱۵۰ تخت مربوط به بیمارستان شهید رجایی بابلسر بود اما تکلیف ۲۵۰ تخت باقی مانده هنوز مشخص نشده است !

به نظر می رسد این مدیر باید پاسخگو باشد که چرا در حوزه فعالیت وی و با توجه به اهمیت بهداشت و درمان ، 250 تخت بیمارستانی در بلاتکلیفی بسر می برد .

بدون تردید انتشار خبر در این خصوص از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل دردی را از مردم دوا نمی کند و شاسته است تا مسئولان این دانشگاه با دلسوزی در راستای اجرایی شدن این مصوبه تلاش لازم را صورت دهند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ramin 29 بهمن 1397
هیچکی به فکر مردم نیست...هیچکی.
........... 29 بهمن 1397
دانشگاه علوم پزشکی بابل از زمان مسئولیت او اختلافات را افزایش داد و به تبع خدمات پزشکی به مردم را دچار مشکل کرد با مراجعه به بیمارستانهای تابعه از جمله روحانی که چه وضع اسفباری دارد مردم هیچ جایگاهی ندارند،معاون بهداشتی که اصلا وقتی برای حضور در محل کار ندارد،خوده او که در این مدت سفرهای خارجی متعددی رفته و فکر می کنم دانشگاه هیچ اهمیتی ندارد.خدا به خیر بگذراند.....
b 29 بهمن 1397
سلام
بايد اساسي برخورد شود . يا مدير عوض شود يا بايد بي خيال شد
............. 29 بهمن 1397
با سلام دلیلش این است که بعضی از پزشکان بیماران را به بیمارستان خصوصی هدایت می کنند و خود رییس دانشگاه توجه به مطبش بیشتر بوده وکمتر در حوزه مدیریت فعال بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.733 seconds.