.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸۸۶ فقره تصادف در نقاط حادثه خیز شهری مازندران رخ داد
رئیس پلیس راهور مازندران گفت: ۸۸۶ فقره تصادف جرحی در نقاط حادثه خیز درون شهری در استان رخ داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مهدی باقری ظهر یکشنبه در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی اظهار داشت: در حوزه درون شهری نقاط حادثه خیز در استان شناسایی شد و فقط در این نقاط امسال ۴۰ نفر فوت شد و ۸۸۶ فقره تصادف جرحی نیز به وقوع پیوست.

وی خواهان برپایی منظم شورای ترافیک در مناطق مختلف و شهرستان های استان شد و گفت: ما برابر کسانی که قربانی تصادف می شوند مسئول هستیم و باید فضایی مهیا شود تا مردم از خدمات و گردشگری بهره مند شوند.

سرهنگ باقری با اشاره به ورود شمار زیادی از مسافران در ایام سال به مازندران یادآور شد: در حوزه درون شهری امسال ۱۲۹ نفر براثر تصادف فوت کردند و بیش از دو هزار و ۲۰۰ نفر نیز در تصادفات مصدوم شدند.

رئیس پلیس راهور مازندران با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش ۱۲ درصدی میزان سفرها بوده ایم افزود: اگر نتوانیم از ظرفیت های مدیریتی بهره مند شویم شاهد افزایش شمار تصادفات خواهیم بود.

وی ادامه داد: در ۱۰ ماهه امسال ۵۲ درصد تصادفات در حوزه درون شهری مربوط به عابران پیاده بوده است و لازمه جلوگیری از تصادفات فوتی و جرحی، توجه خط کشی ها و مقررات است.

وی تصادفات موتورسیکلت ها را بیشترین شمارتصادفات در استان برشمرد و خواستار راه اندازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، اجرای خط کشی های طولی و عرضی، نصب تابلوهای هدایت رانندگان شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.347 seconds.