.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جهان طرفی نمی بندد کسی با چاپلوسی ؛
کنایه روزنامه گیلانی به « طاهایی و سعادتی » و خوش خدمتی به استاندار !
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند .....
کنایه روزنامه گیلانی به « طاهایی و سعادتی » و خوش خدمتی به استاندار !

شمال نیوز : یک روزنامه محلی گیلان ، با طرح موضوع مدیران غیر بومی از عملکرد سید علی اکبر طاهایی و مهدی سعادتی در جایگاه استانداری گیلان انتقاد و با استاندار فعلی را به خاطر همراه نمودن تنها یک معاون از استان بوشهر در گیلان ستود !!!

این روزنامه محلی در بخشی از مطلب غلو انگیز خود نوشت :

بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران غیربومی به گیلان آمدند و در آن روزها هیچ اعتراضی نشد.

مهندس طاهایی عزیز و بزرگوار این مرد اخلاق و ادب وقتی در کسوت استاندار وارد گیلان شدند حداقل به تعداد ٢ اتوبوس “مدیر” از مازندران آورد اتوبوس هایی که در آن حدود ٢ معاون استاندار، 5 مدیرکل ستادی استانداری و حدود ٩ مدیرکل ادارات و کارکنان متعددی از مازندران در گیلان حضور پیدا کردند.

آقای سعادتی استاندار مازندرانی و غیربومی فراتر از اتوبوس به اندازه چند واگن قطار را می توان گفت از مشاور و مباشر و معاون و مدیرکل به گیلان آوردند و دیگر استاندارها که اغلب نیروهای خودی را از استان خود یا از افراد غیربومی بکار می گماردند.

کنایه مدیران اتوبوسی به دو استاندار پایان مطلب نبود و نویسنده با آب و تاب ، استاندار فعلی را غرق در محبت کرد و نوشت :

در ابتدای شروع به کار دکتر سالاری حتی یک نفر از بوشهر به گیلان نیاوردند و از افراد بومی استفاده کردند حتی در برخی سطوح مدیریتی “ستادی” استانداری در بعضی پست های سازمانی “بومی ها” را جایگزین غیربومی ها کرد. تنها گزینه ای که از خارج از استان آوردند “معاون سیاسی امنیتی استانداری” بود که انهم از “بوشهر” نبود و سرانجام قانون منع بکارگیری بازنشستگان شاملش شد و استان را ترک کرد.

در ادامه نگارنده خود به اوج خوش خدمتی اش پی برد و برای اینکه مخاطبان خود را راضی کند نوشت :

بنابراین بی انصافی نشود، فقط یک نفر از بوشهر راهی گیلان شده است و آن هم معاون سیاسی جدید است، بنابراین تنها استاندار غیربومی گیلان که دستور دادند و “ترمز” اتوبوس کشیده شده است دکتر سالاری است.

این روزنامه حتی استاندار گیلانی وقت بوشهر را هم بی نصیب از کنایه نگذارد تا برای استاندار فعلی سنگ تمام بگذارد :

وقتی که آقای مهندس صوفی استاندار بوشهر بود حداقل نصف یک اتوبوس از مدیران گیلانی و غیرگیلانی را به بوشهر بردند.

 

به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند .

سالاری نیک می داند ؛ آنان که اینگونه استانداران سابق را با کنایه می نوازند ، فردا پس از تودیع وی نیز در طمره منتقدین و کنایه پردازان قرار خواهند گرفت .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.