.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه: مشارکت پرشور مردم در ۲۲ بهمن نقشه ها را نقش برآب کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: این حضور برنامه های و نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه با اشاره به برنامه های پرخرج دشمنان برای انحراف فرزندان و به راه انداختن جنگ روانی اظهار داشت: حضور و مشارکت با عظمت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.

وی با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با عنوان اینکه مردم پای ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند تصریح کرد: دشمن نیز به عظمت و شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن اعتراف کرده و این نشان می دهد که برنامه های پرخرج آنان بی اثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، همچنین حضور جوانان و نوجوانان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده دانست و گفت: این نشان می دهد که برنامه های انقلاب به خوبی توسط والدین به فرزندان منتقل و تبیین شده است.

آیت الله طبرسی یادآور شد: برف و سرماه و تهدیدات دشمن و مشکلات مانع از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشد و این مسئله وظیفه مسئولان را دوچندان کرده و باید قدردان این ملت بود و برای تامین نیازهایشان برنامه ریزی کرد.

امام جمعه ساری، با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در اقدام تروریستی اظهار داشت: این حرکت تروریستی توسط سپاه پاسداران بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سختی از ایادی آمریکا خواهند گرفت.

آیت الله طبرسی در بخشی از سخنانش با اشاره به درپیش بودن ایام نوروز و وجود مشکلات اقتصادی و گرانی از مردم خواست تا نیازمندان را یاری کنند و گفت: مسئولان نیز وظیفه دارند به وعده هایشان برای رفع مشکلات عمل کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.31 seconds.