.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار فدوی در همایش فتوا و مقاومت در مازندران:
قدرت‌های استکباری توان مقابله با ملت ایران را ندارند
روزهای سنگر مربوط به گذشته نبوده و جبهه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته تاکنون این روند را تداوم بخشیده و هم اکنون نیز دلدادگان بسیاری بر مبنای انقلاب اسلامی ایران و حفظ کیان نظام در سنگرها هستند.
قدرت‌های استکباری توان مقابله با ملت ایران را ندارند

به گزارش شمال نیوز، سرتیپ پاسدار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در همایش استانی فتوا و مقاومت دهکده جهانی مقاومت کیاپی با اشاره به اینکه مجلس و محفل بسیار زیبا، عالی و تاثیرگذاری در این منطقه تدارک دیده شده است، اظهار داشت: همانگونه در ۴۰ سال اخیر در کشور اسلامی ایران یادواره شهدا تداوم دارد و مادامی که طبق پیش بینی امام راحل این انقلاب به صاحب اصلی آن برسد، هیچگاه ملت از ارزش‌ها و ایثار دست برنخواهند داشت.

وی افزود: روزهای سنگر مربوط به گذشته نبوده و جبهه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته تاکنون این روند را تداوم بخشیده و هم اکنون نیز دلدادگان بسیاری بر مبنای انقلاب اسلامی ایران و حفظ کیان نظام در سنگرها هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مبنای رشادت دلیرمردان این مرز و بوم بر معیار الهی و آیات قرآنی بوده است، تصریح کرد: تحقق وعده الهی در واقع رسیدن به مرتبه شهادت‌طلبی و پایمردی است.

فدوی با بیان اینکه معمار کبیر انقلاب مبدا انقلاب اسلامی شده و بر جوانانی که در راه خدا جان، دل، کلام و عمل خود را برای جاری شدن کلام خداوند قسم خورده است، افزود: ملت ایران به واسطه اینکه ۴۰ سالگی را تجربه کرده تکمیل شده و انقلاب اسلامی به تکیه‌گاهی دست پیدا کرده که با سرعت بیشتری گام‌های امت انقلابی اسلام را پیش می‌برد تا وعده نهایی تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه نهضت اسلامی معمار کبیر انقلاب در کشورهای جهان متجلی شده است، گفت: دلدادگی جوانان کشورهای اسلامی تاسی از منش جوانان انقلاب، دفاع مقدس و پیروزی‌های ملت ایران داشته است.

فدوی با اشاره به اینکه روند ممتد نهضت اسلامی خط سرخ شهادت را از ابتدای انقلاب تاکنون اجرایی خواهیم کرد، تصریح کرد: خط سرخ شهادت تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) در انقلاب اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.

وی با تسلیت شهادت پاسداران رشید اسلام در سیستان و بلوچستان، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی به صورت مذبوحانه توسط تروریست‌ها به شهادت رسیدند و خط سرخ شهادت تا قیام حضرت ولی عصر (عج) در کشور اسلامی ایران تداوم دارد و ۴۰ سال است دلدادگان انقلاب اسلامی محک خوردند و این ملت مردانه پای کار اسلام، انقلاب اسلامی، راه خدا و سالار شهیدان ایستادگی داشته و دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت مردان انقلاب به مفهوم تکلیف الهی او در معرض باریتعالی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در ۴۰ سال اخیر شاهد مردان و زنان بزرگی بوده که به تکالیف خود عمل کرده و با بهترین وجه ممکن، ملت ایران در ۴۰ سالگی انقلاب مقتدر است.

فدوی با اشاره به اینکه دشمن اقتدار انقلاب اسلامی ایران را اعتراف می‌کند، یادآور شد: دشمن در ۳۹ سالگی انقلاب معتقد بوده که ملت ایران جشن ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید ولی به برکت دلدادگان انقلاب اسلامی این پیش بینی شوم توسط باری تعالی با شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ملتی که با سه عنصر عمل، زبان و دل پای ارزش‌های انقلابی باقی بماند هیچگاه قدرت‌های استکباری یارای مقابله با آن ملت را ندارند، تصریح کرد: ملت ایران در ۴۰ سال اخیر قدرت خود را به قدرت لایزال الهی متصل کرده که این امر سبب تحقق استقلال طلبی و حق‌جویی ملت شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.545 seconds.