.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، معرفی شد
حسن نژاد: توسعه تنها در فضای تعامل و امید اتفاق می افتد / از صداهای مختلف برای توسعه استان بهره گیری می کنیم
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، معرفی شد

شمال نیوز: حسن نژاد که در جلسه شورای اداری استان سخن می گفت، با بیان این که توسعه تنها در فضای تعامل و امید اتفاق می افتد، اظهار داشت: امیدافزایی همراه با تعامل و پرهیز از حاشیه پردازی در سایه همکاری همگانی شرط پیشبرد امور است. ‎

حسین حسن نژاد که به پیشنهاد احمد حسین زادگان، استاندار مازندران و با امضای وزیر کشور به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب گردید، در جلسه شورای اداری استان معارفه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ضمن قدردانی از حضور معنادار مردم ولایتمدار مازندران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مفهوم توسعه پایدار مقدم بر این مفهوم در بخش های دیگر است و شاخص آن نیز کارآمدی است.

وی با اشاره به این که برای تحقق کارآمدی، حوزه سیاسی به همه بخش ها ورود می کند، افزود: کارآمدی نتیجه اش رضایت مندی امید و تقویت نشاط و سلامت جامعه است.

حسن نژاد با بیان این که توسعه تنها در فضای تعامل و امید اتفاق می افتد، اظهار داشت: امیدافزایی همراه با تعامل و پرهیز از حاشیه پردازی در سایه همکاری همگانی شرط پیشبرد امور است.

وی گفت: امکانات و سرمایه های زیادی در استان مازندران داریم که باید با استفاده درست از آن بتوانیم ضمن حل مشکلات موجود، فرصت های جدی و جدید برای توسعه ایجاد کنیم.

حسن نژاد افزود: فرصت زیادی برای حل مشکلات و تحقق توسعه پایدار استان نداریم و همه باید در کنار هم برای کارآمدی بیشتر نظام و افزایش رضایتمندی مردم بکوشیم .

وی یادآور شد: اگر نگاه جدید به حوزه امنیت داشته باشیم و آن را موثر در کارآمدی بدانیم، این دو هم راستا برای تحقق توسعه پایدار حرکت می کنند.

معاون استاندار مازندران، افزود: شادابی اجتماعی، نیازمند افزایش رضایت مندی مردم و پاسخگویی مدیران است و در استان مازندران امکانات و سرمایه های فراوانی وجود دارد که می تواند این شرایط را ایجاد کند.

حسن نژاد گفت: الحمدالله صداهای مختلف در استان شنیده می شود و از این صداها برای توسعه استان بهره گیری می کنیم و اصحاب رسانه مهم ترین یار ما برای بهره گیری از این توانمندی هاست.

معاون سیاسی استاندار مازندران همچنین نقش مدیریتی بانوان را در توسعه پایدار استان و ایجاد رضایتمندی مهم و موثر دانست و خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی در دوره جدید علاوه بر این که به همه حوزه ها ورود خواهد داشت، به سهم مهم بانوان در مدیریت و توسعه اعتقاد دارد و از این ظرفیت استفاده می کند.

وی توجه به جوانان و حل مشکلات آنان را مهم ترین وظیفه مدیران و دستگاه ها برشمرد و از آن به عنوان مهم ترین مولفه توسعه یاد کرد و افزود: آینده پیش روی ما بر اساس نوع نگاهی ساخته می شود که امروز به جوانان داریم و افزایش مهارت در این حوزه می تواند جوانان را برای ورود به مشارکت های اجتماعی آماده کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.089 seconds.