.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مشارکت پرشور مردم در ۲۲ بهمن نشانه رشد بلوغ سیاسی است
استاندار مازندران، مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه رشد بلوغ سیاسی عنوان کرد.
استاندار : مشارکت پرشور مردم در ۲۲ بهمن نشانه رشد بلوغ سیاسی است

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آمارهای نشان از رشد ۲۵ درصدی مشارکت مردم دارد و نشانه بلوغ و رشد سیاسی آنان است.

وی بااشاره به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تعبیر مدیریت جهادی برای توسعه و پیسرفت اظهار داشت: مدیریت جهادی نیاز ضروری و روز جامعه است و باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه زباله در حاشیه جاده وجود دارد خواستار پاکسازی و خانه تکانی برای زیباسازی حاشیه راهها و جاده ها شد و گفت: بحث درختکاری نیز باید به عنوان یک کار ارزشی مورد توجه قرار گیرد.

حسین زادگان بر لزوم مدیریت مصرف آب، برق و گاز در ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید از هم اکنون اقدامات پشیگیرانه برای رشد مصرف انرژی انجام دهیم و مازندران در سال های قبل در حوزه مصرف انرژی رشد بی سابقه ای داشته است.

استاندار مازندران یادآور شد: از اکنون باید برنامه های عملیاتی و پیشگیرانه برای کاهش مصرف انرژی داشته باشیم زیرا سال قبل هزار مگاوات کسری برق داشتیم و مجبور به اعمال خاموشی شدیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.337 seconds.