.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد:مجلس از اقشار ضعیف و متوسط برنامه دارد
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: مجلس برای حمایت از اقشار ضعیف و کارمند طرح هایی در دست مصوب دارد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با تقدیر از مشارکت پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: برای حمایت از اقشار ضعیف و کارمند طرح هایی از سوی مجلس در دست مصوب و بررسی است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم در رقابت سیاسی که بین آمریکا و مردم ایران درجریان است، همواره پیروز بوده اند و تازمانی که مردم پای کار هستند، نظام پیروز و پایدار است.

یوسف نژاد بر لزوم ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم تاکید کرد و گفت: مردم نسبت به اصل نظام پاینبدی و دغدغه دارند و شایسته بهترین خدمات خواهند بود.

وی با تبریک انتصاب حسن نژاد به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران درباره لایحه بودجه نیز یادآور شد: وضعیت منابع درآمدی با مشکل مواجه است و احتمال تخصیص کامل منابع وجود ندارد.

یوسف نژاد یادآور شد: یکی از منابع درآمدی نفت و مالیات است و با توجه به شرایط تحریم، احتمال تحقق بودجه کامل نفت ممکن نیست و با توجه به آنکه ۸۰ درصد بودجه جاری است باید به کاهش هزینه ها وصرفه جویی پناه ببریم.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بسیاری از ادارات در مصرف انرژی نظیر آب، برق و گاز اسراف می کنند و باید نسبت به صرفه جویی و کاهش هزینه های اقدام کرد.

یوسف نژاد تصریح کرد: همچنین بنا شده برای حمایت از قشر ضعیف و متوسط نظیر کارمندان و پرسنل برنامه ریزی داشته باشیم و طرحی در مجلس در دست بررسی است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس همچنین توجه و تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت بالا و توجه به اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و گفت: در چنین موقعیتی باید بخش غیردولتی وارد کار آیند و خوشبختانه مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح ها مطلوب است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.