.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت ورود انواع کشنده‌های سنگین به جاده چالوس و هراز و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی به ممنوعیت دو روزه آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های چالوس وهراز اشاره کرد و افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمدوشد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های امروز و فردا جمعه ۲۶ بهمن از جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی از یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبرداد و افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: آمدوشد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

وی افزود: رفت و آمد موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۷ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس و هراز ممنوع شد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که فقط ۳ درصد از رانندگان تخلفات خطرآفرین در استان انجام می‌دهند، گفت: بستن کمربند، رعایت سرعت مجاز، پرتاپ نکردن آشغال از داخل ماشین به بیرون، عبور از خط عابر پیاده و پل‌های عابر پیاده از قوانین راهنمایی و رانندگی است که شهروندان باید آن را رعایت کنند.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.