.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارش برف در جاده‌های کوهستانی مازندران /رانندگان با زنجیر چرخ تردد کنند
رییس پلیس راه مازندران از ادامه بارش برف در جاده‌های کوهستانی استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون امد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، چالوس، هراز، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه بارش باران و برف در مناطق جلگه‌ای و دشت و کوهستانی از دیروز در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود:هم اکنون جاده سوادکوه محدوده گدوگ، کردخیل، ورسک، جاده چالوس محدوده هزار چم، پل زنگوله، دهانه شمالی تونل کندوان، جاده هراز محدوده امامزاده هاشم، لاسم، منظریه و جاده کیاسر محدوده تلمادره بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ قدمی به رانندگان توصیه کرد: در هنگام آمد وشد در جاده‌های برفی مازندران تجهیزات ایمنی فصل سرما به همراه داشته و از رانندگی با سرعت بالا، ارتکاب تخلفات حادثه ساز، مدیریت سفر و نیز سفر‌های غیرضروی خودداری کنند.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به احتمال سقوط بهمن و ریزش کوه در جاده‌های استان گفت: بر اثر بارندگی در جاده روستایی توکله از توابع شهرستان تنکابن به دلیل تخریب پل مسدود شده و رانندگان می‌توانند از جاده سلیمان آباد تردد کنند.

وی افزود: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.196 seconds.